eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe stare auto dojazdoweRe: Nowe stare auto dojazdowe
  • Data: 2014-11-18 01:22:10
    Temat: Re: Nowe stare auto dojazdowe
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-11-17 18:28, abn140 pisze:
    >> To fakt benzyniaki s? znacznie lepiej utrzymane.
    >> A k-jet to g?wno kt?re trzeba zast?pi? jakim? standalone ecu i zapomnie?
    >> o problemach zwi?zanych z tym wynalazkiem...
    >>
    > hmm, to jak sie robi takie cos? dalbys znaki jak to obskoczyc?
    > tzn po wymianie i silnik i gaz przechodza na system elektroniczny z
    > mechanicznego?
    > jak to sie robi? jakies kit'y sa do tego? elektronika z innego motoru? z
    > okulara?
    > dzieki
    >
    >
    W zależności od potrzeb kupuje się sterownik silnika tzw "Stand alone
    ECU" ewentualnie "piggy back".
    Jak nie potrzebujesz uturbiania, podtrzymania turbo, procedury startu,
    flatshifta, flexfuel i masy innych pro bajerów wystarczy prosty DET.

    Podpinasz mu sygnał z czujnika położenia wału, czujnik położenia
    przepustnicy, czujnika temp, dorabiasz custom listwę wtryskową,
    wstawiasz elektroniczne wtryskiwacze, sterujesz je tym urządzonkiem i
    tyle. Oczywiście trzeba to zestroić zanim poprawnie wszystko zagada ale
    to pikuś.

    Koszt DETa to jakieś 500-600zł nowy i z 300 używka.
    Wywalasz cały szmelc od Kjeta i voila, można robić co dusza zapragnie :)



    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: