  • 51. Data: 2013-08-16 10:12:57
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-16 01:16, _Michał pisze:

    > A na cholerą to AC w starym aucie ?

    Żeby nie chodzić na piechotę po dzwonie.

  • 52. Data: 2013-08-16 10:14:33
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-16 07:37, ZIWK pisze:

    > Ciekawe, że inni producenci silników potrafią wykonać łańcuchowy napęd
    > pompy oleju jako bezobsługowy - przez pierwszy milion kilometrów...
    > I jeszcze dostarczać koło napędzające jako oddzielny element zamienny za
    > całkiem "ludzką" cenę...
    >
    > Ale polactwo znaczkowi TDi bije na klęczkach pokłony :)

    Bo się mało płaci za tankowanie. Płacz zaczyna się przy awarii;/

  • 53. Data: 2013-08-16 10:20:01
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-16 09:32, Franc pisze:

    > Nie wiem dlaczego zakładasz, że ludzie sprzedają dobre 3. letnie samochody.
    > Na zdrowy rozsądek nikt nie sprzeda 3 latka, kótry dopiero co wyszedł z
    > gwarancji i właśnie jest wart 30% ceny nowego.

    Żeby mieć komfort psychiczny że nowy się nie będzie psuł, że nie
    rozkraczy się w podróży, że nikt nie powie że go stać tylko na stary złom.
    Na zdrowy rozsądek kto by kupował samochód z 5 litrowym silnikiem?! No
    kto! Kto by kupował samochód za 500 000 zł i pruł się co miesiąc żeby
    zapłacić kolejną ratę leasingową?!

  • 54. Data: 2013-08-16 10:25:00
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-15 22:16, Tomasz Pyra pisze:

    > Zakłądając że ktokolwiek kupuje drogie auto, a po roku je sprzedaje.
    > Oczywiście nie dotyczy sytuacji, kiedy w ciągu tego roku, dach mu się
    > zetknął z podłogą.

    Kwestja kogo na co stać, ile ma czasu na korzystanie z nabytku i jak mu
    się zmienił światopogląd przez ten rok.Spójrz ile aut z duża pojemnością
    jest na allegro

    http://allegro.pl/porsche-carrera-4s-400km-991-mod-2
    013-fvat-i3445311953.html
    http://allegro.pl/porsche-panamera-4s-ceramika-burma
    ster-yachting-fv-i3458433905.html
    http://allegro.pl/porsche-cayenne-3-0-2012-panorama-
    bose-fvat-i3455720685.html
    http://allegro.pl/bmw-750xd-long-2012-lift-3xtv-nowy
    -750-000-pln-i3445311950.html

    Trzy kliki i wsio roczne samochodziki. Czemu i po co nie wiem i nie będę
    dorabiał filozofii.

  • 55. Data: 2013-08-16 10:27:51
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-16 09:35, Franc pisze:

    > Jasne, 3 letnie auto jest prawie jak nowe - ale to prawie to...

    > Do tego musiałbyś wymienić połowę wnętrza, dać do lakiernika-blacharza itp.
    > Skoro ktoś potrafi w 3 lata zarżnąć silnik, to jest o wiele więcej min w
    > takim aucie. Może być po wypadku poskładane z kilku innych, może mieć
    > wystrzelone poduchy, mogło być prostowane itp.

    Renault Trafic zatarł się mojemu koledze silnik po 2 tygodniach od
    wyjazdu z salonu. Więc jak w życiu, kwestia szczęścia.

  • 56. Data: 2013-08-16 10:54:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-16 10:25, Użytkownik hisjusz napisał:

> [...]
    -750-000-pln-i3445311950.html

    > Trzy kliki i wsio roczne samochodziki. Czemu i po co nie wiem i nie będę

    Zacznijmy od tego że są to pojazdy sprowadzana z zagranicy i nie
    ma pewności czy aby na pewno jest już sprowadzony. Może się okazać
    że na kupca czeka w kraju sprzedającego a pośrednicy wystawiają
    go na aukcjach w całym cywilizowanym świecie.
    Znajdź taki roczny od krajowego użytkownika który przed kupnem
    mogę obejrzeć, pomacać i przetestować.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2013-08-16 10:56:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-16 02:40, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Jeszcze taniej wychodzi jeżdżenie autobusem, ale jak widać nie każdy to
    > zauważa :-)

    Bo komfort jazdy autem używanym odbiega od komfortu jazdy autobusem
    a nie odbiega od komfortu jazdy autem nowym, ale jak widać nie każdy
    to zauważa.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2013-08-16 11:00:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-16 10:11, Użytkownik hisjusz napisał:

    > Do wszystkiego trzeba dokładać. Do siebie też codziennie dokładasz
    > jedzenie, kosmetyki. Materia ma to do siebie że się zużywa.

    Kup sobie nowy to się przekonasz.

    > To jest inwestycja że ma zyskiwać?

    Nie, ale ma generować jak najniższe koszty.

    > Widziałeś kiedyś przeliczenie kosztów naprawy samochodu po wypadku?
    > Widziałeś że dość często jak uszkodzi się kilka części, chcąc naprawiać
    > na oryginalnych częściach, wychodzi wartość kilku takich samych
    > używanych samochodów? Samochód z nowych części kosztuje kilkakrotnie
    > więcej od złożonego samochodu. Wyjeżdżając z salonu części zaczynają
    > swój cykl życia, zaczynają się zużywać jak pasta do zębów, papier
    > toaletowy. Korzystasz z komfortu nowości, obsługi miłego pana w
    > garniturze, to też kosztuje.

    Ale chyba nie chcesz nas przekonać że ktoś kupił pojazd w którym
    wszystkie części były do wymiany ? i dodatkowo uparł się aby te
    części kupić z marżą narzucaną przez oficjalnego przedstawiciela
    danej marki ?

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2013-08-16 11:18:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Bo komfort jazdy autem używanym odbiega od komfortu jazdy autobusem
    > a nie odbiega od komfortu jazdy autem nowym, ale jak widać nie każdy
    > to zauważa.

    Więc właśnie komfort jazdy nowym autem odbiega od jazdy starym, ale jak
    widać nie każdy to zauważa.

  • 60. Data: 2013-08-16 11:22:04
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-16 10:54, RadoslawF pisze:

> [...]
    > go na aukcjach w całym cywilizowanym świecie.
    > Znajdź taki roczny od krajowego użytkownika który przed kupnem

    Proszę bardzo
    http://allegro.pl/jedyne-audi-a1-s-line-5d-2012-salo
    n-pl-fv23-xenon-i3472845685.html
    PL widzisz na tabliczce?
    http://allegro.pl/nowa-avensis-2-0-152aut-top-wersja
    -salon-polskahit-i3476232043.html
    widzisz na tabliczce?
    http://allegro.pl/beetle-2-0-tsi-dsg-bogato-wyposazo
    ny-i3468621231.html
    PL widzisz na tabliczce?
    http://allegro.pl/bmw-320d-50-000-km-diesel-sliczna-
    czarna-i3454853228.html
    http://allegro.pl/lamborghini-aventador-ceramika-kam
    era-od-reki-f-v-i3469602068.html
    http://allegro.pl/bmw-530-d-komforty-went-fotele-hi-
    fi-kamera-s-pl-i3469603024.html
    Widzisz w śroku Ferrari na Polskich Rejestracjach?