  • 1. Data: 2013-08-15 09:53:02
    Temat: Nowe samochody a stare.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.

    Na gwarancji?
    Na niezawodności?
    Na mniejszym spalaniu?
    Na funkcjonalności?
    Na wyglądzie?

    Może są po prostu znudzeni dotychczasowym autem.

  • 2. Data: 2013-08-15 09:59:51
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]

    > Na funkcjonalności?
    > Na wyglądzie?

    > Może są po prostu znudzeni dotychczasowym autem.

    By zaspokoić swoja próżność.
    WOJO

  • 3. Data: 2013-08-15 10:23:03
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.

    Wiesz... kupują, bo ich po prostu na takowe stać. Tak samo, jak ludzi
    kupujących nowe telewizory, pralki, czy lodówki.

  • 4. Data: 2013-08-15 10:26:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-15 09:53, Użytkownik megrims napisał:
> [...]
    > Na funkcjonalności?
    > Na wyglądzie?
    >
    > Może są po prostu znudzeni dotychczasowym autem.

    Na gwarancji bo mają nadzieję że nie będą mieli awarii i
    na fakcie ze jest nowe, można na większość sąsiadów i kolegów
    w pracy popatrzeć z góry bo masz nowe a oni w tym momencie nie.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-08-15 10:58:14
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.08.2013 09:53, megrims pisze:
> [...]
    > Na funkcjonalności?
    > Na wyglądzie?
    >
    > Może są po prostu znudzeni dotychczasowym autem.
    moja mama kupiła nowe auto, bo miała dość problemów ze starym. w nowym
    aucie, okazało się że wyszło wiele problemów "wieku dziecięcego". Co
    wyszło w pierwszym roku, - to się udało - naprawili na gwarancji. co
    wyszło potem - sory winetou - trzeba było naprawiać samemu. Stukająca
    skrzynia biegów, nie wchodzący wsteczny - te typy tak mają - jak się nie
    podoba to do sądu. Gwarancja 6 lat na lakier - fikcja, bo wszystkie
    szkody powstały w wyniku uderzeń kamieni. (nawet te z tyłu). ceny
    przeglądów - zbójectwo. Roboczogodzina droższa niż praca zespołu doktora
    Religi podczas przeszczepu.
    Plusy. auto nie stanęło nigdy, przez 17 lat. Wyglądało ładnie, pachniało
    świeżością, nie ściągało, równo hamowało, na początku mało paliło.
    Serwisy gwarancyjne w pierwszych 150 tyś pochłonęły więcej kasy, niż
    auto które parę dni temu kupiłem. Ubezpieczenia 10% wartości nowego
    auta, pochłonęły w jednym roku tyle co ja zapłacę przez 8-10 lat.

    Gdyby moją mamę było stać, kupiła by kolejne nowe, z fapem, dwumasą,
    awaryjnym komputerem pokładowym.... Taka mentalność....

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-08-15 11:38:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    megrims wrote:
> [...]
    > Na funkcjonalności?
    > Na wyglądzie?
    >
    > Może są po prostu znudzeni dotychczasowym autem.

    jak kupiłem kiedyś nowego.

    używany jak sie go da do solidnego czyszczenia też pachnie nowością,
    szczególnie jak go ktoś nie ciorał na maksa.

  • 7. Data: 2013-08-15 12:18:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Aug 2013 09:53:02 +0200, megrims

    > Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.

    Jako że do tej pory miałem trzy samochody w tym dwa nowe to odpowiem:

    > Na gwarancji?

    Nie.

    > Na niezawodności?

    Tak.

    Kupiłem auto 5 lat temu, poza wymianą oleju i lania paliwa, oraz ostatnio
    wymiany łożyska nic więcej nie dotykałem. Używane to zupełna niewiadoma a
    ja nie mam czasu i ochoty na słuchanie i szukanie co i gdzie mi stuka oraz
    czy w zwiazku z tym mi koło albo tłumik podczas jazdy nie odpadnie, a turbo
    nie wyzionie ducha gdzieś na autostradzie we Francji.

    > Na mniejszym spalaniu?

    Nie.

    > Na funkcjonalności?

    Też.

    > Na wyglądzie?

    Też.

    --
    Pozdor Myjk

  • 8. Data: 2013-08-15 12:59:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** megrims pisze tak:

    > Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.

    z tego co słyszałem od 60 latka

    żeby mieć jakis czas spokój (2 lata) i nadzieję że się nie zepsuje
    (następne 2 lata)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2013-08-15 13:06:35
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.

    Na czasie, a czas to pieniądz. :-)
    Bogatych ludzi nie stać na to, żeby jeździć po komisach, giełdach i szukać
    samochodu. Później sprawdzanie (picowników nie brakuje), diagnostyka, itd.
    A tak to idą do salonu, jazda próbna i albo się podoba albo nie.
    Jeżeli ktoś zarabia kilkanaście tys. zł miesięcznie nie będzie tracił
    cennego czasu na poszukiwanie sprawnego, bezwypadkowego samochodu. :-)
    Pierwszy samochód jaki miałem to Fiat 126p, który miałem 23 lata, po czym
    sprzedałem, teraz mam od nowości Skodę Fabię 11 lat i dalej śmigam. :-)
    Samochód znam od "podszewki", nigdy mi nie staną na środku skrzyżowania i
    się rozkraczył. Wiem co mu dolega i co mam zrobić. Żadnych niespodzianek,
    przewidywalny do znudzenia. ;-)

  • 10. Data: 2013-08-15 13:35:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Thursday, August 15, 2013, 12:59:06 PM, you wrote:

    > z tego co słyszałem od 60 latka
    > żeby mieć jakis czas spokój (2 lata) i nadzieję że się nie zepsuje
    > (następne 2 lata)

    Kupiłem nowy samochód w znacznie młodszym wieku. Mam go już ponad 14
    lat. I nadal jestem zadowolony. Okres bezstresowy trwał znacznie
    dłużej niż 4 lata.

    --
    Best regards,
    RoMan