  • 11. Data: 2013-08-15 13:38:09
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    Thursday, August 15, 2013, 9:53:02 AM, you wrote:

    > Na czym zależy ludziom, którzy kupują nowe auta.

    Ktoś musi kupować nowe - fabryki nie produkują samochodów używanych.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-08-15 14:14:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** nom pisze tak:

    > Jeżeli ktoś zarabia kilkanaście tys. zł miesięcznie nie będzie
    > tracił cennego czasu na poszukiwanie sprawnego, bezwypadkowego
    > samochodu. :-)

    a jezeli zarabia 4 tyś miesięcznie? :)

    60 tyś / 2 tyś = 30 miesięcy do namysłu i na poszukiwanie.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 13. Data: 2013-08-15 15:19:34
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > a jezeli zarabia 4 tyś miesięcznie? :)
    >
    > 60 tyś / 2 tyś = 30 miesięcy do namysłu i na poszukiwanie.

    Wtedy instaluje LPG, w moim przypadku po 10 latach jeżdżąc na LPG
    zaoszczędziłem (15zł/100km) łącznie jakieś 22 tys. zł. Sprzedam Fabię za 7
    tys. zł, dołożę 5 tys. zł i mam nową Fabię. ;-)

  • 14. Data: 2013-08-15 15:21:41
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Może są po prostu znudzeni dotychczasowym autem.

    Do używanego samochodu ciągle trzeba dokładać, nikt nie sprzedaje samochodu
    z wymienionymi klockami, tarczami, amortyzatorami, paskiem rozrządu, oponami
    itd.
    Przy nowym 5-6 lat jest spokoju. :-)

  • 15. Data: 2013-08-15 15:24:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-15 15:19, nom pisze:
    > Wtedy instaluje LPG, w moim przypadku po 10 latach jeżdżąc na LPG
    > zaoszczędziłem (15zł/100km) łącznie jakieś 22 tys. zł.

    A ile z tego trafiło na konto? :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2013-08-15 16:19:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-15 15:21, Użytkownik nom napisał:

    > Do używanego samochodu ciągle trzeba dokładać, nikt nie sprzedaje
    > samochodu z wymienionymi klockami, tarczami, amortyzatorami, paskiem
    > rozrządu, oponami itd.
    > Przy nowym 5-6 lat jest spokoju. :-)

    Taniej wychodzi dołożenie do starego niż utrata wartości w nowym.
    No ale jak widać nie każdy to zauważa. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2013-08-15 16:53:34
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 08/15/2013 04:19 PM, RadoslawF wrote:

    > Taniej wychodzi dołożenie do starego niż utrata wartości w nowym.
    > No ale jak widać nie każdy to zauważa. :-)
    >

    > Pozdrawiam

    Drogie auta po roku tracą minimum 30% wartości

  • 18. Data: 2013-08-15 17:15:16
    Od: z <...@...pl>

    > Kupiłem nowy samochód w znacznie młodszym wieku. Mam go już ponad 14
    > lat. I nadal jestem zadowolony. Okres bezstresowy trwał znacznie
    > dłużej niż 4 lata.

    To były inne czasy. Spróbuj to teraz powtórzyć :-)

  • 19. Data: 2013-08-15 17:28:35
    Od: gadacz <g...@o...pl>

> [...]
    > zaoszczędziłem (15zł/100km) łącznie jakieś 22 tys. zł. Sprzedam Fabię za
    > 7 tys. zł, dołożę 5 tys. zł i mam nową Fabię. ;-)

    sratatata...
    a ile wpłacił na konto?:>

    gadacz

  • 20. Data: 2013-08-15 17:50:28
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > a ile wpłacił na konto?:>

    To ma oszczędzać On czy banki <na Jego pieniądzach> ?
    Lokata bankowa jest obecnie najgorszą możliwą lokatą kapitału...
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO