  • Data: 2013-08-16 08:44:36
    Temat: Re: Nowe samochody a stare.
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:520d480f$0$1461$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wszystko zależy od tego w jakim stanie kupujemy STARE auta. Mimo wszystko
    > jak nie trafisz na "minę" - starym się będzie jeździło duuuuzo taniej.

    No nie wiem, trzebaby notować wydatki i potem to porównać. Kolega kupił
    używany samochód za 15 tys. zł, a że jest skrupulatny to notował wydatki, po
    roku na doprowadzenie tego samochodu do stanu używania wydał 10 tys. zł.
    przez dwa lata.
    Poza tym 5 letni samochód nie jedzie tak samo jak nowy z salony, wiem, bo
    miałem nowy i mam porównanie. ;-)
    Wolę prześmgać 10 lat jednym samochodem niż mieć w tym okresie dwa używane
    pięciolatki. :D
    Takie mam zboczenie, że kupuję nowe rzeczy, w sumie to nie kupiłem jeszcze
    nic używanego, zawsze to nowa pralka, lodówka, telewizor, komputer. :-)
    Jakoś wolę mieć nową Fabię niż 10 lenie BMW za tą cenę.