  • Data: 2015-02-01 23:56:19
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 Feb 2015 23:15:56 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> [...]
    SSD to

    > A w jakich zastosowaniach?

    Domowych, biurowych - innych niz potrzeba GFLOP'ow.
    Mam 3 komputery bez SSD, maja wsadzone dyski Samsunga 1TB z serii F3, czyli bardzo
    dobre,
    szybkie talerzowce. Zainstalowana glownie rzeczy typu przegladarka, skype, steam,
    GIMP,
    Spotify i antywir. Moze jeszcze jakies drobiazgi. W dwoch 4 i 8GB ramu (Win7), w
    jednym 3
    GB (Win 8.1).
    Powiedz mi dlaczego, gdy do tych komputerow siadam i cokolwiek chce zrobic to terkot
    dyskow twardych w trakcie oczekiwania na reakcje po kliknieciu mnie doprowadza do
    szalu?
    Dlaczego mimo, ze sa zdefragmentowane, mam bez przerwy wrazenie, ze albo zle dzialaja
    albo
    znow sie pofragmentowaly? Skad ta niecierpliwosc we mnie?
    A co robie? Cokolwiek. Otwieram Firefoxa i ...czekam. Otwieram GIMPa i ...czekam.
    Wpisuje
    w Menu Start: "kontr" i ...czekam. Prawoklik na Komputer i z kontekstowego menu
    wybieram:
    "Zarzadzaj" i ...czekam. I tak jest bez przerwy. Szlag czlowieka trafia. Naprawde
    dziwi
    mnie, ze tego nie dostrzegasz.
    Owszem, gdy w fotoszopie zapuscisz na otwartym obrazku jakies zlozone przeksztalcenie
    SSD tej operacji nie przyspieszy. Gdy kazesz Corelowi ztrace'owac bitmape tez SSD mu
    nie
    pomoze. Ale takich operacji obciazajacych procka i RAM zasadniczo nie robi sie na
    komputerach domowych.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K