  • Data: 2015-01-29 17:35:19
    Temat: Re: Nowe rozważania o starym pececie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A popatrzyłeś kiedyś jaką masz zajętość tego twojego RAM-u? W
    > szczególności przy "domowym" trybie użytkowania?

    Tak, jestem starym Amigowcem który lubi wiedzieć ile ma pamięci
    zajętej i dlaczego. Inna sprawa że pamięć nie zajęta przez
    programy jest zajęta przez często niepotrzebne systemowe
    przeszkadzajki co skutkuje totalnym zwolnieniem kiedy
    uruchamiamy kolejny program. Ale jak widać do dzisiaj są
    ludzie nie mający o tym pojęcia.