  • 61. Data: 2011-01-04 10:28:33
    Temat: Re: Nowe przepisy drogowe od 2011
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    W dniu 04.01.2011 00:49, kotulec pisze:

    > na kat.A?? szkoda było by kasy wydanej, no i głównie tego że nie będę
    > mógł jeździć... :((

    Ale gdzie jest napisane, że jak nowe przepisy wejda to nie będziesz mógł
    jeździć ? Będziesz mógł, tylko na smyczy ;-)

  • 62. Data: 2011-01-04 10:36:33
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 03.01.2011 Dysiek <b...@b...pl> napisał/a:

    > Ja mam Virago 535, prawie 30 lat na karku i mi starcza :D Mysle, ze komus
    > kto ma 18 tez powinno ;-)

    I przez te prawie 30 lat nie pomyślałeś że innym może nie starczyć to co
    starcza Tobie?

    A jak ci coraz silniejsze lobby małych skuterów zabroni tego ponad
    półlitrowego potwora?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 63. Data: 2011-01-04 15:26:34
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "Tytus z fabryki" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Siemka
    *** "DrFugazi"
    Zakała dróg to kierowcy ...
    temu podobne. Skutersów nie odnotowałem.

    Rajt . a kolegom AZ siem nie przejmuj - jak tu juz zauwazono niektorzy
    niczym ponizej litra nie potrafia...
    Pewnie im czegos tam gdzies brakuje :)
    ----------------------

    Przepraszam że zapytam, czy w tym wyścigu zbrojeń mogę sobie zsumować
    pojemności wszystkich moich jednośladów ? bo jak nie to kurcze blado wypadam
    i wpadam w kompleksy a tak lytra bym miał :)

  • 64. Data: 2011-01-04 15:43:12
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "blur"
    Przepraszam że zapytam, czy w tym wyścigu zbrojeń mogę sobie zsumować
    pojemności wszystkich moich jednośladów ? bo jak nie to kurcze blado wypadam
    i wpadam w kompleksy a tak lytra bym miał :)

    Jak musisz to sumuj...

    Tytus z fabryki

  • 65. Data: 2011-01-04 16:25:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-04 10:13, Tytus z fabryki pisze:
    > --
    > Pozdrawiam
    > Tytus i 138,5dB
    > a bylo nawet ponad 140 dB
    > ale sie nie zapisalo:)

    w dB-Racingu chyba. Albo mierzone zjebanym halasometrem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 66. Data: 2011-01-04 16:57:47
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    w dB-Racingu chyba. Albo mierzone zjebanym halasometrem.

    I tu kolega w mylnym bledzie jest - urzadzenie nazywa sie Sonometr AS-200
    Zapewne podobne posada kolegi kolega.

    Tytus z fabryki

  • 67. Data: 2011-01-04 18:49:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-04 17:57, Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > w dB-Racingu chyba. Albo mierzone zjebanym halasometrem.
    >
    > I tu kolega w mylnym bledzie jest - urzadzenie nazywa sie Sonometr AS-200

    Mnie mierzyla niemiecka Polizei, zgodnie z zasadami sztuki.

  • 68. Data: 2011-01-04 19:01:58
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Mnie mierzyla niemiecka Polizei, zgodnie z zasadami sztuki.

    I potem kolega wykupil sie 50 markami NRD???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 69. Data: 2011-01-04 19:03:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-01-04 20:01, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Kuczu"
    > Mnie mierzyla niemiecka Polizei, zgodnie z zasadami sztuki.
    >
    > I potem kolega wykupil sie 50 markami NRD???

    Nie :) Mily pan Policmajster raczyl byl mierzyc w konkursie na zlocie w NRD.

  • 70. Data: 2011-01-04 19:31:35
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Nie :) Mily pan Policmajster raczyl byl mierzyc w konkursie na zlocie w NRD.

    To byl zlot Junge Pioniere???
    Ja zmierzylem sobie sam - ot taki troche wstydliwy jestem :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka