  • 51. Data: 2011-01-04 09:19:29
    Temat: Re: Nowe przepisy drogowe od 2011
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-04, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > A te 138.5 dB to mierzone w jakiej odległości? 1m? Toż to powinno Cię
    > ogłuszyć na stałe. Nie pochwalam takich rzeczy. Jest norma i powinno się jej
    > przestrzegać.

    Chlopie, Tys jest bardziej swiety od samego jezusa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 52. Data: 2011-01-04 09:22:01
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "DrFugazi"
    Zakała dróg to kierowcy ...
    temu podobne. Skutersów nie odnotowałem.

    Rajt . a kolegom AZ siem nie przejmuj - jak tu juz zauwazono niektorzy
    niczym ponizej litra nie potrafia...
    Pewnie im czegos tam gdzies brakuje :)

    Tytus z fabryki

  • 53. Data: 2011-01-04 09:24:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-04, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Rajt . a kolegom AZ siem nie przejmuj - jak tu juz zauwazono niektorzy
    > niczym ponizej litra nie potrafia...
    > Pewnie im czegos tam gdzies brakuje :)

    Ja tam w garazu nie ukrywam pokiereszowanego litrowego V2. Skutersi po
    prostu blokuja kaniony jadac w nich 20-30 km/h.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2011-01-04 09:28:06
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Skutersi po prostu blokuja kaniony jadac w nich 20-30 km/h.

    A to ciekawe bo z tego co pamietam to ostatnio ogladales tylne swiatlo tego
    skutra, a odejsc udalo Ci sie dopiero kiedy wjechales na to co lubisz
    najbardziej - proste 2 km w trzech pasach - zeby KHI trafilo w jezdnie.

    Tytus z fabryki

  • 55. Data: 2011-01-04 09:33:30
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Marcin N"
    A te 138.5 dB to mierzone w jakiej odległości? 1m?

    Dz.u. 155 poz.1232 z dnia 21.09.2009 zal 1 pkt 10.1
    oraz stosowne rozporzadzenie okreslajace sposob pomiaru.

    ***Toż to powinno Cię ogłuszyć na stałe. Nie pochwalam takich rzeczy. Jest
    norma i powinno się jej przestrzegać.

    Ale moje moto na tych wlasnie tlumikach jak najbardziej spelnia normy - to
    tylko kwestia sposobu pomiaru.

    Tytus z fabryki

  • 56. Data: 2011-01-04 09:35:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-04, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > Ale moje moto na tych wlasnie tlumikach jak najbardziej spelnia normy - to
    > tylko kwestia sposobu pomiaru.

    Tylko to pierdzenie bardzo przygnebiajace jest :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 57. Data: 2011-01-04 09:38:41
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    Tylko to pierdzenie bardzo przygnebiajace jest :-(

    To ze kolege przygnebia jak go skuters albo pierdoped objezdza to juz
    wiemy...
    Ale spoko, z tego sie wyrasta

    Tytus z fabryki

  • 58. Data: 2011-01-04 09:40:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-04, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > pierdoped

    No i cala teoria o wysilonym V2 Hondy poszla w pizdu... Smutne jedynie to
    ze trza bylo pare Nowodworow by wkoncu przyznac racje kolegom, nie KJ?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 59. Data: 2011-01-04 09:45:02
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"AZ" pare Nowodworow by wkoncu przyznac racje kolegom, nie KJ?

    I kilka kolek na LR :)
    i Ty siem tu swoim zegarmistrzem nie podpieraj...

    Tytus z fabryki

  • 60. Data: 2011-01-04 09:48:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-01-04, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > I kilka kolek na LR :)

    Jakbym wiedzial od poczatku jak ten LR wyglada to bym nie wstapil na niego
    po drodze, tylko wpierw bym pojechal do domu po moj skuter 50ccm i bym
    was tam wszystkich poobjezdzal.

    --
    Artur
    ZZR 1200