  • Data: 2011-01-03 23:49:03
    Temat: Re: Nowe przepisy drogowe od 2011
    Od: kotulec <kotulec@_NOSPAM_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    qnapisal

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    hmmm... ja też mam pytanie. Mam 19 lat. Kurs na prawko kat.A zacząłem
    robić w ubiegłym roku. Niestety z powodu kontuzji kolana i zimy nie
    skończyłem. Zostały mi jakieś 4 godziny do wyjeżdżenia. Miałem zamiar
    skończyć to od razu po roztopach i zdać egzamin. Ale po tym jak
    wprowadzili te nowe przepisy, myślicie czy będę mógł podejść do egzaminu
    na kat.A?? szkoda było by kasy wydanej, no i głównie tego że nie będę mógł
    jeździć... :((