  • 11. Data: 2011-11-22 13:50:12
    Temat: Re: Nowe przepisy dla kierowcow
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wrote:

    > Przede wszystkim - raczej dużo więcej jeździ. I owszem - _łącznie_ jest
    > dużo bardziej niebezpieczny.

    A czy jak zrobi prawojazdy, wlozy je do szuflady i wyjedzie za 3 lata na
    ulice nie bedzie juz niebezpieczny? To z wiekiem u czlowieka sie rodza
    zdolnosci do jazdy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-11-22 14:00:57
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bzdura tylko wreszcie jakiś ustawodawca pomyślał i zabezpieczył
    > skutecznie przepis o zakazie pracy jako kierowca w pewnym wieku.
    > Cała masa "kierowców" na naszych drogach nie jest kierowcami
    > tylko jednoosobowymi firmami usługowymi prowadzącymi działalność
    > gospodarczą. Nie wiedziałeś, udajesz głupiego czy przepis uderzył
    > w ciebie lub twoja rodzinę ?

    pierdolisz jak potłuczony widac socjalizm siedzi ci w mózgu głeboko

    do tej pory i tak były obostrzenia dotyczce pracy kierowcy zawodowego
    powiedzmy ze były one sensowne
    ale to co sie teraz tworzy to mi śmierdzi totalitaryzmem na maksa
    popatrz na takiei zgniłe uesej (przykłąd z AZ)
    pierwsze pozwolenie (bo to nie jescze DL) mocno obłożone obostrzeniami
    mozesz dostac w wieku 15,5 lat i mozesz legalnie siedziec za kierownica w
    obecnosci dorosłego z DL
    potem zdajesz egazmin pisemy i praktyczny ( 16 lat) masz DL z ograniczeniami
    (tez sporymi)
    w wieku 18 lat dostajesz (tak dostajesz bo juz nic nie musisz zdawac ) ful
    kategorie i mozesz jezdzic wszystkim
    co wazy ponizej 5 ton jako + 5 tonowa przyczepa
    aaa... zapomniałem ze egzamin kosztuje ze 25 dolców a badanie lekarskie 5
    dolców
    (minimalna stawka za robote to 7 z groszmi za godzine)

    ale faktycznie młodzi są głupi ;-/ jak byłem młody to mogłem z tego bagna
    wyjechac i nie wyjechałem
    pzdr
    huck

  • 13. Data: 2011-11-22 14:05:18
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 22 Nov 2011 14:47:51 +0100, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jarek Andrzejewski"
    >
    >Przede wszystkim - raczej dużo więcej jeździ. I owszem - _łącznie_ jest
    >dużo bardziej niebezpieczny.

    to dlaczego tak źle się mówi o "niedzielnych kierowcach" i dlaczego
    tak psioczymy zazwyczaj na ruch koło 1 listopada?
    Może to jednak nie "dużo więcej jeździ" jest powodem wielu
    niebezpieczeństw?

    Ale załóżmy, że celowe byłoby ograniczenie możliwości jazdy młodych
    kierowców o małym stażu. Jaki przepis proponujesz? Jak byś go
    sformułował?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2011-11-22 14:07:31
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 22 Nov 2011 14:50:12 +0100, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > A czy jak zrobi prawojazdy, wlozy je do szuflady i wyjedzie za 3 lata na
    > ulice nie bedzie juz niebezpieczny? To z wiekiem u czlowieka sie rodza
    > zdolnosci do jazdy?

    W EVE nigdy nie grałeś? Odpalasz robienie skilla i on się potem już
    rozwija.

    A tak na serio, to oczywiście dużo skuteczniejszy byłby przepis mówiący,
    że kierowcą
    zawodowym można zostać jak się będzie miało 750 godzin bezwypadkowego
    najazdu
    udokumentowanego przez czarną skrzynkę samochodu, plus co najmniej 50
    godzin
    w trudnych warunkach na symulatorze, ale tego jakby nie zaimplementujesz,
    a barierę
    wiekową trywialnie można. Więc jak zwykle mamy zgniły kompromis i śmierci
    na drogach.

    Ale jeszcze się doczekamy obowiązkowych czarnych skrzynek w samochodach,
    zobaczycie.
    A potem autopilotów, w końcu wywalą ludzi zza kierownicy i będzie dużo
    bezpieczniej. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 15. Data: 2011-11-22 14:08:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > Ale załóżmy, że celowe byłoby ograniczenie możliwości jazdy młodych
    > kierowców o małym stażu. Jaki przepis proponujesz? Jak byś go
    > sformułował?

    Proste - tacho dla takich kierowcow, i pierwsze 3 lata nie wiecej niz
    godzine dziennie i nie szybciej niz 50 km/h.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-11-22 14:16:46
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jarek Andrzejewski"
    >to dlaczego tak źle się mówi o "niedzielnych kierowcach" i dlaczego
    >tak psioczymy zazwyczaj na ruch koło 1 listopada?

    To zupełnie inne zjawiska.

    >Ale załóżmy, że celowe byłoby ograniczenie możliwości jazdy młodych
    >kierowców o małym stażu. Jaki przepis proponujesz? Jak byś go
    >sformułował?

    Każdy przepis będzie mieć swoje wady.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 17. Data: 2011-11-22 14:20:28
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 22 Nov 2011 14:08:20 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Proste - tacho dla takich kierowcow, i pierwsze 3 lata nie wiecej niz
    >godzine dziennie i nie szybciej niz 50 km/h.

    "tacho" wszczepione w mózg? Czy może w autach wszystkich członków
    rodziny, kolegów i koleżanek z pracy i sąsiadów? Oczywiście nie należy
    zapomnieć o autach demo u dealerów i wypożyczalniach :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 18. Data: 2011-11-22 14:22:26
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 22 Nov 2011 15:16:46 +0100, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >Każdy przepis będzie mieć swoje wady.

    Podaj taki, który da się zastosować w tym konkretnym przypadku.
    Podyskutujemy wtedy o konkretach i być może dojdziemy do porozumienia.
    Ja - póki co - w propozycji opisanej w artykule widzę typowe
    "wylewanie dziecka z kąpielą" a do tego nierealne do zastosowania.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2011-11-22 14:22:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > "tacho" wszczepione w mózg? Czy może w autach wszystkich członków
    > rodziny, kolegów i koleżanek z pracy i sąsiadów? Oczywiście nie należy
    > zapomnieć o autach demo u dealerów i wypożyczalniach :-)

    A ironia to Cie kiedys w dupe kopnela? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-11-22 14:24:00
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >Podyskutujemy wtedy o konkretach i być może dojdziemy do porozumienia.
    >Ja - póki co - w propozycji opisanej w artykule widzę typowe

    A ja nie. I na tym możemy poprzestać.

    >a do tego nierealne do zastosowania.

    Boponieważ?

    --