  • Data: 2019-11-13 00:41:31
    Temat: Re: Nowe przepisy. Koniec pasa ruchu.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    news:5dcb3d2e$0$555$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie było pisane? A ty napisałeś:
    > "Dlaczego uważasz, że nie kończy się pas ruchu ?
    > Prawy pas ruchu dla jadących na wprost kończy się w miejscu
    > gdzie jest znak pionowy.
    > Za znakiem pionowym jest pas dla skręcających w prawo "

    "zakręt pasa " to nie jest to samo co "pas dla skręcających
    w prawo".
    Ty pisałeś o "zakręcie pasa", ja pisałem o "pasie
    dla skręcających w prawo".

    > To jest informacja że pas np. skręci/zakręci w podanym kierunku.

    Nie, to nie jest taka informacja.
    "Znak F-10 wskazuje dozwolone, zgodnie ze
    strzałkami umieszczonymi na znaku, kierunki jazdy
    z poszczegolnych pasow ruchu."

    Prawy pas ruchu, dla jadących na wprost, KOŃCZY się w miejscu
    gdzie jest znak pionowy.
    Za znakiem pionowym jest pas dla skręcających w prawo
    i nie jest dozwolona jazda na wprost prawym pasem.

    Ponieważ pas KOŃCZY się to mogą wystąpić warunki do jazdy
    na zamek.