-
Data: 2012-05-29 19:53:27
Temat: Re: Nowe propozycje PO
Od: "szufla" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> To dlaczego miałbym je mieć dopiero teraz? Znaczy podwyższenie
> prędkości było tańsze/bezkosztowe? Zrobienie z tym porządku raz
> (przywrócenie 110/130, 50 w mieście 24h) by sprawę uprościło
> i obniżyło koszty konsekwencji tych zmian.
LOL. Uwazaj bo filozofem zostaniesz :)
Porzadek juz jest i nic nie trzeba zmieniac, nie bedzie w zwiazku z tym
kolejnych kosztow.
>> http://www.dadrl.org.uk/
>
> LOL - cóż za strzał w stopę (tego też chyba nie czytałeś):
> <cite>
> From February 2011 the law -- originating from the EU -- will require that
> all new vehicles be equipped with Daytime Running Lights (DRL) of a
> strength up to 1,200cd (candela) or dipped headlamps (800cd) which will
> include high-brightness LED DRL and Xenon High Intensity Discharge (HID)
> headlights.
Czy to oznacza, ze w kazdym kraju trzeba bedzie jezdzic non stop na
swiatlach ?
A teraz idz poczytaj o badaniach bo kompromitujesz sie w tym watku jak nigdy
wczesniej ( zreszta jako jedyny :) Niekoniecznie w rzepie.
"...Impaired Perception in Driving and Sports by Prof. Peter Heilig
graphically demonstrates why the neuro-physiological effects of DRL and HID
Xenon lights can contribute to accidents.
This article published last month in the Austrian Police magazine
"Rundschau Polizei Sport" provides the expert medical and ophthalmological
evidence we need to send to politicians, lawmakers and auto manufacturers
advising that they could be held legally liable for any a accident where
blinding by DRL or HID Xenon vehicle lights are cited as a factor.
We have sent a copy to Transport Minister Norman Baker appealing him to
prevent the EU DRL law being implemented in February 2011.
If the Austrian Parliament can ban DRL on 01 January 2008 in defiance of
the EU then surely the UK Government can follow suit.
To give more impetus to our appeal, please send a copy to your MP asking
them to annul the laws that permit auto manufacturers to use dangerous
blinding DRL and HID Xenon lights..."
sz.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.12 19:55 szufla
- 29.05.12 19:59 Budzik
- 29.05.12 19:59 Tom N
- 29.05.12 20:09 Artur Maśląg
- 29.05.12 20:58 Artur Maśląg
- 29.05.12 21:19 szufla
- 29.05.12 21:20 J.F.
- 29.05.12 21:19 to
- 29.05.12 21:21 J.F.
- 29.05.12 21:20 to
- 29.05.12 21:37 Artur Maśląg
- 29.05.12 21:45 szufla
- 29.05.12 21:52 J.F.
- 29.05.12 21:57 J.F.
- 29.05.12 22:00 szufla
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=