-
Data: 2012-05-29 21:20:03
Temat: Re: Nowe propozycje PO
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Tue, 29 May 2012 15:12:39 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2012-05-28 22:49, J.F. pisze:
>> Dnia Mon, 28 May 2012 22:32:26 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>>> Limity są powszechne - nawet w Niemczech, gdzie na części autostrad
>>> niby można gnać ile "fabryka dała". Te limity są 130, bądź mniej...
>> Ale o co chodzi - ze czasem sa limity, czy ze niby jest jakis limit mimo ze
>> nie ma ?
> Jak nadal chcesz dyskutować tylko o Niemczech to chyba dyskusja nie
> ma większego sensu.
Po pierwsze - to chcialem sie dowiedziec co miales na mysli "nawet w
Niemczech ..."
Moze o czyms nie wiem, moze ty o czyms nie wiesz, moze klamiesz.
A po drugie .. czemu nie mielibysmy skorzystac z doswiadczen kraju ktory ma
znacznie wiecej samochodow, a w dodatku jest sasiadem, wiec i warunki ma
podobne ? I w dodatku przejawia w tej dziedzinie logiczne myslenie.
>> Czesc jawnych limitow polikwidowali po przebudowach autostrad.
>> A tego niejawnego wielu niemcow nie przestrzega.
> Rzekłbym, że raczej niewielu nie przestrzega.
musi gospodarka wychodzi z kryzysu i ropa relatywnie potaniala, bo szybcie
jadacych niemcow przybylo.
>>>> Wprowadzic rowno 60,
>>> Obawiam się, że ze względu na bezpieczeństwo pieszych to nierealizowalne.
>> a) tyle lat bylo, to czemu nie mogloby byc dalej,
> Kwestie bezpieczeństwa.
Co nie znaczy ze nierealizowalne. Tylko kwestia woli politycznej.
>> b) ludzie i tak jezdza szybciej nize te 60. No dobra, nie wszyscy :-)
> Nie wszyscy i do tego jednak ludzie systematycznie zwalniają
Tym niemniej sporo jezdzi szybciej ... a wypadkowosc mamy umiarkowana.
Mozna powiedziec ze az dwa razy wyzsza, mozna powiedziec ze tylko 2x :-)
>> c) a co to - nie da sie wprowadzic bez wzgledu na rzekome bezpieczenstwo ?
>> :-)
> Nie sądzę - tak długo jak jesteśmy w EU.
A co - zabronia nam ?
Jakies tam dyrektywy ponoc sa, ale je tez mozna bezczelnie zbyc :-)
>>>> a na drogach krajowych w terenie zabudowanym 80 :-)
>>> W wielu miejscach na terenie zabudowanych prędkość jest podniesiona.
>> Ale chodzi o to zeby byla w niewielu obnizana :-)
> Teren zabudowany to teren zabudowany, a drogi krajowe to drogi
> krajowe.
No i wystarczy postawic FR w smietniku, zeby sie przekonac jaka predkosc
jest odpowiednia. Mozna 50, mozna i 100, ale to juz niebezpiecznie sie
zaczyna, wiec 80 byloby w sam raz :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.05.12 21:19 to
- 29.05.12 21:21 J.F.
- 29.05.12 21:20 to
- 29.05.12 21:37 Artur Maśląg
- 29.05.12 21:45 szufla
- 29.05.12 21:52 J.F.
- 29.05.12 21:57 J.F.
- 29.05.12 22:00 szufla
- 29.05.12 22:04 J.F.
- 29.05.12 22:07 nazgul
- 29.05.12 22:09 jerzu
- 29.05.12 22:18 Marcin N
- 29.05.12 22:20 Marcin N
- 29.05.12 22:21 Marcin N
- 29.05.12 23:11 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=