eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe propozycje PORe: Nowe propozycje PO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe propozycje PO
    Date: Tue, 29 May 2012 15:12:39 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 47
    Message-ID: <jq2i4m$1kk$1@mx1.internetia.pl>
    References: <p...@4...com>
    <jq0dlg$ati$1@mx1.internetia.pl> <jq0hvd$ntf$1@inews.gazeta.pl>
    <jq0j2b$q7s$1@mx1.internetia.pl> <jq0l2f$3gp$1@inews.gazeta.pl>
    <jq0lst$2a2$1@mx1.internetia.pl>
    <1as0lqzgkjt90.165lziif9fhru$.dlg@40tude.net>
    <jq0nh7$8lp$1@mx1.internetia.pl>
    <1b22097g8vjvl.cy5yd6gcru3l$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-48-21.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1338297302 1684 77.255.48.21 (29 May 2012 13:15:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 May 2012 13:15:02 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1b22097g8vjvl.cy5yd6gcru3l$.dlg@40tude.net>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2452371
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-05-28 22:49, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 28 May 2012 22:32:26 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2012-05-28 22:19, J.F. pisze:
    >>>>> 140 to takie cudowanie ?
    >>>> Owszem,
    >>> Ale co w tym cudowanego ? Ze ktoch chce szybiej niz 130, czy ze w ogole
    >>> chce jakies limity ?
    >>
    >> Limity są powszechne - nawet w Niemczech, gdzie na części autostrad
    >> niby można gnać ile "fabryka dała". Te limity są 130, bądź mniej...
    >
    > Ale o co chodzi - ze czasem sa limity, czy ze niby jest jakis limit mimo ze
    > nie ma ?

    Jak nadal chcesz dyskutować tylko o Niemczech to chyba dyskusja nie
    ma większego sensu.

    > Czesc jawnych limitow polikwidowali po przebudowach autostrad.
    > A tego niejawnego wielu niemcow nie przestrzega.

    Rzekłbym, że raczej niewielu nie przestrzega.

    >>> Wprowadzic rowno 60,
    >> Obawiam się, że ze względu na bezpieczeństwo pieszych to nierealizowalne.
    >
    > a) tyle lat bylo, to czemu nie mogloby byc dalej,

    Kwestie bezpieczeństwa.

    > b) ludzie i tak jezdza szybciej nize te 60. No dobra, nie wszyscy :-)

    Nie wszyscy i do tego jednak ludzie systematycznie zwalniają (nie
    w tylko w miastach).

    > c) a co to - nie da sie wprowadzic bez wzgledu na rzekome bezpieczenstwo ?
    > :-)

    Nie sądzę - tak długo jak jesteśmy w EU.

    >>> a na drogach krajowych w terenie zabudowanym 80 :-)
    >> W wielu miejscach na terenie zabudowanych prędkość jest podniesiona.
    >
    > Ale chodzi o to zeby byla w niewielu obnizana :-)

    Teren zabudowany to teren zabudowany, a drogi krajowe to drogi
    krajowe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: