  • 31. Data: 2014-01-07 18:31:04
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-07 18:22, J.F pisze:

    > Ma jedna wade - skoro musisz miec, to przeciez nie zuzyjesz po proznicy.
    > No chyba ze sprzedawac beda w 10-pakach :-)

    Już pisałem, że Francuzi takie jednorazowe to mają mieć najlepiej 2 :)

  • 32. Data: 2014-01-07 18:32:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello krak,

    > śmiechu warte, zlikwidować 90% wódopojów , alkohol dostępny w 5
    > miejscach w mieście, od tego trzeba zacząć

    Rynek nie znosi próżni. A Polacy są szczególnie znani z olewania
    wszelkich ograniczeń. Już przerabialiśmy w Polsce prohibicję do 13:00
    - pamiętam, co się o tej godzinie działo na wszystkich budowach.

    > kierujący tramwajem kupował alkohol w lokalnym sklepie 24h przy zajezdni

    No i? Uważasz, że cokolwiek powstrzymałoby go od kupna alkoholu w
    innym sklepie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2014-01-07 18:56:17
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 18:27:00 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello Przemek,

    > Nie psuj polskich liter. Zainstaluj czytnik i korzystaj z normalnych
    >
    > serwer�w news.
    Chetnie, o ile podasz mi jakis czytnik, dzialajacy online. Bo pisze z nieswojego
    komputera i nie bede komus instalowal oprogramowania, ktorego nie chce lub nie
    potrzebuje. Ratuje sie googlem.

    pozdr
    Przemek

  • 34. Data: 2014-01-07 18:56:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-07 17:56, nadir wrote:

    > Ależ nikt nie zabrania całej reszcie społeczeństwa sprowadzać kontenerów
    > z alkomatami, nawet komuś z tej grupy.
    > Chodzi o to, kto będzie pierwszy i najwięcej na tym zarobi.
    > A czy to będą alkomaty czy ich homologacja, to sprawa wtórna.

    No właśnie nie. Alkomaty może sobie sprowadzać każdy - homologować i
    certyfikować co roku już tylko ci co dostaną odpowiedni papier;)

    Shrek.

  • 35. Data: 2014-01-07 19:03:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-07 18:56, Shrek pisze:

    > No właśnie nie.

    W sumie chyba raczej tak :)

    > Alkomaty może sobie sprowadzać każdy - homologować i
    > certyfikować co roku już tylko ci co dostaną odpowiedni papier;)

    Jak chcesz co roku homologować i certyfikować baloniki? Tego się
    na sztuki nie robi :)

  • 36. Data: 2014-01-07 19:03:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

    > Chetnie, o ile podasz mi jakis czytnik, dzialajacy online. Bo pisze
    > z nieswojego komputera i nie bede komus instalowal oprogramowania,
    > ktorego nie chce lub nie potrzebuje. Ratuje sie googlem.

    Ale ktoś ci do głowy pistolet przykłada, że musisz pisać z cudzego
    komputera? Ja nie muszę niczego na tacy podawać - to ty masz się
    zastosować do obowiązujących zasad. Albo pogodzić się z tym, że
    będziesz miał coraz węższe grono partnerów do dyskusji.

    Nie ma czytników on-line. Są czytniki portable, nie wymagające
    instalacji. Na pedrive'a chyba cię stać.

    http://portableapps.com/apps/internet/thunderbird_po
    rtable

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2014-01-07 19:08:16
    Od: Przemek <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 stycznia 2014 19:03:27 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Ale kto� ci do g�owy pistolet przyk�ada, �e musisz pisa� z cudzego
    >
    > komputera? Ja nie muszďż˝ niczego na tacy podawaďż˝ - to ty masz siďż˝
    >
    > zastosowa� do obowi�zuj�cych zasad. Albo pogodzi� si� z tym, �e
    >
    > b�dziesz mia� coraz w�sze grono partner�w do dyskusji.

    A co Cie interesuja powody, dla ktorych pisze z nieswojego komputera? Moze mnie nie
    stac na wlasny, moze nie jestem u siebie, a moze tak lubie?

    > Nie ma czytnik�w on-line. S� czytniki portable, nie wymagaj�ce
    >
    > instalacji. Na pedrive'a chyba ciďż˝ staďż˝.
    >

    > http://portableapps.com/apps/internet/thunderbird_po
    rtable

    Dziekuje za link, nie omieszkam sprawdzic - mam nadzieje, ze zadziala, bo gugiel nie
    jest najwygodniejszy...

    Przemek

  • 38. Data: 2014-01-07 19:08:40
    Od: krak <k...@o...pl>

    > No i? Uważasz, że cokolwiek powstrzymałoby go od kupna alkoholu w
    > innym sklepie?

    tak uważam, patrząc na zasranego alkoholika który 20m nie potrafi odejść
    od sklepu z flaszką bo mu się ręce trzęsą

    a jakby miał iść 2 km po wódę to by robił zapasy i melina (picie w
    jednym miejscu łatwe do zlokalizowania i nie na powietrzu co drażni wielu)

    alkohol do pracy musiał by przynieść z domu, w pracy nie wyrwie 2km
    dalej żeby go kupić, jak ma przynieść z domu to jest problem, już woli
    wziąć urlop po piciu niż wbijać klina w robocie

    https://www.youtube.com/watch?v=Ocm-kWC-Evo

    alkohol tylko w kilku miejscach i tylko w określonych godzinach, po 17
    0- alkoholu i stoiska zamknięte

    ale nikt tego u nas nie wprowadzi bo tuskowi chodzi o teatrzyk a nie
    zubożenie wpływów do budżetu

    pozdrawiam
    już niepijący

  • 39. Data: 2014-01-07 19:13:40
    Od: krak <k...@o...pl>

    > tak uważam, patrząc na zasranego alkoholika który 20m nie potrafi odejść
    > od sklepu z flaszką bo mu się ręce trzęsą

    i dodam że łatwiej kontrolować przestrzeganie przepisów w 3 sklepach niż
    w 3000 jakie znajdują się w dużym mieście, sprzedawanie nietrzeźwym,
    małolatom i picie w pobliżu to norma

    no ale jestem w mniejszości, 15% polaków nie pije

  • 40. Data: 2014-01-07 19:14:27
    Od: RoMan <r...@p...pl.invalid>

    On 07-01-2014 19:08, Przemek wrote:

    > A co Cie interesuja powody, dla ktorych pisze z nieswojego komputera? Moze mnie
    > nie stac na wlasny, moze nie jestem u siebie, a moze tak lubie?

    Nie obchodzi mnie. Nie ma przymusu pisać tutaj. Chcesz pisać - stosuj
    się do zasad.

    rtable
    > Dziekuje za link, nie omieszkam sprawdzic - mam nadzieje, ze zadziala, bo gugiel
    > nie jest najwygodniejszy...

    Dziła - właśnie odpowiadam z zainstalowanego ad hoc - łącznie z
    konfiguracją polskich liter zajęło to mniej niż 5 minut.