  • Data: 2014-01-07 19:53:48
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie piję dłużej niż żyje większość czytelników tej grupy. Ale życie
    > poznałem na tyle dobrze, że żadna argumentacja nie przekona mnie do
    > prohibicji.

    Żebyś się nie zdziwił. Obecna władza (a może lepiej UE) przekonuje nas
    do takich głupot i obiecuje że rozwiąże wszystkie nasze problemy... :-)

    Właśnie wprowadzają zakaz palenia drewnem w wędzarkach.
    Myślisz że ograniczenie ilości sklepów, % w butelce, czy wielkości tej
    butelki ;-) nie będzie do ogarnięcia dla unijnych biurokratów? :-)

    Przecież zakazy, stawianie kamer, spisywanie dowodów, dojenie za bzdurne
    przewinienia ... to nasz chleb powszedni. Dążenie do prohibicji to
    dążenie do szczęśliwości przecież ;-)
    (właśnie POsłanka w tv jechała takimi farmazonami że Gierek się chowa.
    Ona może wszystko wymyślić i wszystko uzasadnić i jeszcze będą jej klaskać)
    I nie jesteśmy już w czwartej RP :-)