  • 11. Data: 2011-01-25 20:38:04
    Temat: Re: Nowe op3aty za drogi publiczne? WTF?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > no - spoko - tylko niech najpierw zdejma 2 pln PODATKOW z kazdego litra
    > paliwa...

    tia, i zaczna nam jeszcze doplacac....

    zapowiada sie ciekawie. szczerze mowiac z mila checia placilbym 100 czy od
    biedy 200pln rocznie za winiete i uzywanie bez dodatkowych oplat wszystkich
    drog w polsce. opcje jak planowane czy obecne oplaty za autostrady sa dla
    mnie do dupy. przyklad dobry wroclawia(nie pamietam ktore to miasto) ktory
    mial miec obwodnice bezplatna a okazalo sie ze dupa zbita.

  • 12. Data: 2011-01-25 20:47:56
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > no - spoko - tylko niech najpierw zdejma 2 pln PODATKOW z kazdego litra
    > paliwa...

    O tym wlasnie mowie - akcyza i paliwowy niech bedzie od przejechanych km.

    Dysiek

  • 13. Data: 2011-01-25 21:13:23
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-25 19:33, Dysiek pisze:

    > Jak dla mnie spoko - niech naliczaja podatek akcyzowy i drogowy od
    > faktycznie przejechanych km a nie litra benzyny.

    Eee nieee, to bedzie dodatkowa opłata :)

  • 14. Data: 2011-01-25 21:26:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 20:38:04 +0100, Michał Gut wrote:
    >tia, i zaczna nam jeszcze doplacac....

    zwracac ! z naleznymi odsetkami :-)

> [...]
    >drog w polsce. opcje jak planowane czy obecne oplaty za autostrady sa dla

    Hej, to tylko troche inny sposob liczenia.
    No dobra - zakladam ze punkt siedzenia masz taki ze na bramkach
    wydajesz 100zl tygodniowo :-)

    Tak gwoli scislosci - zakladajac ze przejezdzasz 15kkm rocznie i
    spalasz przy tym ~1200l paliwa, to placisz rocznie ok 1800zl + VAT.
    To chyba tez ci sie naleza autostrady ?

    No dobra, przyjmijmy ze to za malo komfort jazdy po drogach i
    autostradach musi kosztowac 1900zl, za 1800 absolutnie nie starczy :-)

    Nie doczekasz sie. Juz widac kierunek - winiety dla ciezarowek zbyt
    drogo rzad kosztuja, wprowadzi sie elektroniczne oplaty za autostrady,
    ekspresowki i kilka glownych drog.
    Przy okazji da sie osobowkom mozliwosc placic elektronicznie i znikna
    kolejki na bramkach. I wszyscy beda zadowoleni :-)

    No chyba zeby inny rzad wybrac - ale na to sie nie zanosi.
    Andrew wroc ? Samoobrona kierowcow ? :-)

    >przyklad dobry wroclawia(nie pamietam ktore to miasto) ktory
    >mial miec obwodnice bezplatna a okazalo sie ze dupa zbita.

    Jeszcze nic sie nie okazalo i przez ladnych pare miesiecy pewnie nie
    okaze.
    A od 2012 bedzie platna elektronicznie :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-01-25 21:32:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Dysiek pisze:

    > Ok, argument nie jest zly.
    pudło. bo policja będzie miała dostęp do informacji jakie auto i kiedy
    było przed jego domem. to działa w 2 strony. gdyby wszyscy mieli kamery
    i gpsy byłoby lepiej czy gorzej? GORZEJ! dla kombinatorów, złodzieji, i
    innych krętaczy.

    ToMasz

  • 16. Data: 2011-01-25 21:50:35
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Hej, to tylko troche inny sposob liczenia.
    > No dobra - zakladam ze punkt siedzenia masz taki ze na bramkach
    > wydajesz 100zl tygodniowo :-)
    wrecz przeciwnie
    praktycznie nie korzystam teraz. mze jak zrobia jakas blize wwy to moze...
    nie chce natomiast sie glowic jechac autostrada czy omijac...

  • 17. Data: 2011-01-25 22:07:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-25, ToMasz <twitek4@> wrote:

> [...]
    > było przed jego domem. to działa w 2 strony. gdyby wszyscy mieli kamery
    > i gpsy byłoby lepiej czy gorzej? GORZEJ! dla kombinatorów, złodzieji, i

    Gorzej. Dla każdego normalnego człowieka. Lepiej by było właśnie dla
    kombinatorów i złodziei.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 18. Data: 2011-01-25 22:21:33
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 21:32, ToMasz pisze:
    > GORZEJ! dla kombinatorów, złodzieji, i
    > innych krętaczy.

    Argument na poziomie: "uczciwy nie ma się czego bać". Otóż niestety nie
    - akurat uczciwy MA się czego bać, bo nie prowadząc "prewencji" będzie
    na straconej pozycji...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 19. Data: 2011-01-25 22:21:50
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 21:32:41 +0100, ToMasz napisał(a):

    > pudło. bo policja będzie miała dostęp do informacji jakie auto i kiedy
    > było przed jego domem. to działa w 2 strony
    A jak zlodzien przybedzie i wybedzie per pedes? :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 20. Data: 2011-01-25 22:24:18
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 20:01:00 +0100, Dysiek napisał(a):

    > A jaki interes ma rzad w oszczedniejszych autach? Emisji CO2 nie licze
    > przy 95% energii pochodzacej z elektrowni weglowych.
    Poprawa bilansu handlowego z takimi milym sasiadem jak FR, mniejsze
    wspieranie jego pomyslow na leczenie porozpadowego kaca. Taki Kaczynski
    gotow podpisac ustawe (jak juz spelni sie jego drugie marzenie)
    nakazujaca osiagniecie <2l/100km z tego powodu :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski