  • Data: 2010-12-30 11:26:01
    Temat: Re: Nowe obszycie kanapy plus nowe wypełnienie a komfort jazdy
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-30 11:48, Marcin N pisze:
    > Ciekawi mnie, czy da się poprawić komfort siedzenia na kanapie
    > motocyklowej przez zmianę obszycia i wypełnienia.
    >
    > Słyszałem, że są jakieś wypełnienia żelowe (ale na oczy ich nie
    > widziałem), które poprawiają komfort jazdy. Czy nowa gąbka plus nowe
    > obszycie też komfort poprawią? Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?

    Jeśli będzie zrobione z głową, to poprawią. Wymieniałem jedno i drugie w
    kanapie Bzyczka, oryginalna gabka była już w takim stanie (20 lat !), że
    siedziało się własciwie na plastikowym rdzeniu kanapy, było to właściwie
    naprawa więc różnica jest kolosalna. W przypadku nowszych i nie zuzytych
    kanap to bardziej kwestia tego czy firmowa kanapa powoduje jakieś
    uciążliwości, np. jest za miękka, za szeroka, za śliska itp, w każdym
    razie firmy typu Sargent nie narzekają raczej na brak zamówień.
    Moja rada jest taka - jak wkurza i jest niewygodna, to dłubać, jak jest
    w miarę ok i chcesz tylko poprawić, to raczej nie ruszać. I ewentualnie
    poszukac na eBayu gotowej, lub odwrotnie - zniszczonej do dłubania, żeby
    łatwo było zrobić podmiankę i porównać.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj