  • Data: 2011-01-02 15:20:55
    Temat: Re: Nowe obszycie kanapy plus nowe wypełnienie a komfort jazdy
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 01:22:43 +0100, "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak"
    napisał(a):
    > Daj namiary na tego speca

    Trafiłem tam przez przypadek - po tym jak sławetne mariomoto po prostu
    mnie olało i w sposób wielce niemiły kazało spadać na drzewo (ja wiem że
    nadmiar klientów szkodzi - ale że aż tak?).

    Panowie nie specjalizują się w sprzęcie motocyklowym (co oczywiście nie
    umniejsza ich umiejętnościom), jednakże w jednym z naszych rodzimych
    periodyków motocyklowych ostatnio widziałem ich zakamuflowaną reklamę,
    co aż mnie lekko zdziwiło.
    Ale do rzeczy - Wrocław, ul. Hercena, tel.: 71 781 84 48

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.