  • 31. Data: 2011-01-22 20:12:09
    Temat: Re: Nowe moto z UK
    Od: a...@h...pl

    "Jasio" <b...@g...pl> writes:

    > Użytkownik <a...@h...pl> napisał w wiadomości

    > No dobrze. Więc trochę wolniej:
    >
    > Czy prowadzisz firmę?
    > Czy robi ona coś więcej niż strony www?
    > Czy mówisz o łatwości prowadzenia działalności gospodarczej, bo znasz
    > to z teorii?

    Prowadziłem firmę i zarządzałem firmą. Coście się przyczepili do tych
    stron WWW bez sensu?

    =alx | http://about.me/weirdnik | http://alex.blip.pl | crypto 0x46399138 | GSF400

    -- Więc co? Nihilizm i hedonizm?
    -- Tylko nihilizm. Nie mam czasu na hedonizm. [daily.art.pl]

  • 32. Data: 2011-01-23 01:18:37
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-01-22 21:12, a...@h...pl pisze:
    > Prowadziłem firmę i zarządzałem firmą. Coście się przyczepili do tych
    > stron WWW bez sensu?

    Zima za oknem, to sie nudza ;) Rezerwy trza...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 33. Data: 2011-01-24 09:43:17
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Sty, 11:59, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Szkoda tylko, ze jadac samemu w nocy zamiast oswietlac sobie pobocze drogi
    > w poszukiwaniu chociazby jelonkow (nie doktorski?) oswietlamy sobie srodek
    > drogi.
    Ale on mi z lewej wyskoczyl, ten jelonek. Moze gdybym mial angola to
    bym sie zatrzymal? :)

    > Zaden policjant mnie w lampe jeszcze nie zagladal :-)
    A jak ma Ci w lampe zagladac jak sie zawsze tylem odwracasz zeby
    mandatu nie placic? :-P

    pzdr, dr
    14/525