  • 21. Data: 2011-01-13 13:13:29
    Temat: Re: Nowe moto z UK
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    news:igmsit$39a$3@node1.news.atman.pl...

    > Ale jak na czarno? Bo nie rozumiem?
    normalnie bo maja czarna żarówke
    huck

  • 22. Data: 2011-01-13 13:17:51
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Ale jak na czarno? Bo nie rozumiem?

    No jak na bialo, tylko ze na czarno.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 23. Data: 2011-01-13 14:30:23
    Od: "JonY" <tomwoj"at"@tenbit.pl>

    Witam,

    Akurat to chyba zależy od producenta. U mnie w Suzuki (z UK) jest lampa
    symetryczna z homologacją E13 (o ile mnie pamięć nie myli). Suzuki które
    widziałem w Polsce w salonie - część miała lampy asymetryczne (Europejskie
    kontynentalne) a część symetryczne. Sądzę, że od strony prawa lampa
    symetryczna nie jest problemem (świeci tak samo nisko po obu stronach więc
    nikogo nie oślepisz). W takiej sytuacji trzeba by sprawdzić jaką lampę ma
    wymarzona maszyna.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 24. Data: 2011-01-13 14:50:41
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl>

    W dniu 13.01.2011 13:26, The_EaGle pisze:

    > Teoretyzuje wiec mnie popraw jak się mylę:
    >
    > Kupuje nowy moto w salonie w GB, przewoże do Polski (bez rejestracji) i
    > czekam sobie te pół roku - licznik przeklikam na 6500km i idę z tym do
    > WK aby to zarestrować. Mam fakturę i dowód zakupu z datą o oraz mam
    > przebieg 6500km (kogo interesuje gdzie te 6500 zrobiłem?) a następnie
    > rejestruje.
    >
    > Z czekaniem pół roku chyba nie ma problemu - przecież można kupić w
    > październiku i wyjechać w marcu :)
    >
    > Da się?
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    No kurde, Polak jak nie zakombinuje to pypcia na języku dostanie, ech.

    --
    Yaroosh
    '85 CBX 650E NH

  • 25. Data: 2011-01-13 22:57:08
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    > No kurde, Polak jak nie zakombinuje to pypcia na j zyku dostanie, ech.

    A ja to rozumiem doskonale - poniewaz polaczki u wladzy robia co moga,
    zeby orznac z pieniedzy tych, ktorzy normalnie uczciwie by je zarobili
    i wydali, prosta rzecz ze sie ludzie bronia przed tym pojeb..nym
    systemem. Gdy stosunek zarobkow do regularnych wydatkow i podatkow w
    tym kraju bedzie taki, jak w krajach, gdzie nie kombinuja, rowniez u
    nas nikomu sie nie bedzie chcialo robic rzezby by zyskac pare zl.

    Ot, moje 3 grosze.
    --
    Lukasz,
    Transalp XL650V, WAW

  • 26. Data: 2011-01-21 14:15:13
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-01-13 15:50, "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" pisze:

    > No kurde, Polak jak nie zakombinuje to pypcia na języku dostanie, ech.

    To spróbuj DG w Polsce prowadzić zobaczysz wtedy ile się trzeba
    nakombinować aby być w zgodzie z prawem i w zgodzie z własnym interesem :)

    Pozdrawiam
    Rafał
    szukam DL'a 650 :)

  • 27. Data: 2011-01-21 17:21:26
    Od: a...@h...pl

    The_EaGle <e...@j...com> writes:

    > To spróbuj DG w Polsce prowadzić zobaczysz wtedy ile się trzeba
    > nakombinować aby być w zgodzie z prawem i w zgodzie z własnym
    > interesem :)

    Rozliczać faktury, płacić podatki, ZUS i co jeszcze? Gdzie tu trudność?

    =alx | http://about.me/weirdnik | http://alex.blip.pl | crypto 0x46399138 | GSF400

    -- Więc co? Nihilizm i hedonizm?
    -- Tylko nihilizm. Nie mam czasu na hedonizm. [daily.art.pl]

  • 28. Data: 2011-01-21 20:24:00
    Od: Magic <m...@w...pl>

    a...@h...pl napisał(a):

    > Rozliczać faktury, płacić podatki, ZUS i co jeszcze? Gdzie tu trudność?

    W dupie. Prowadzisz firmę która robi coś więcej niż strony internetowe
    czy tak sobie teoretyzujesz ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 29. Data: 2011-01-21 22:31:26
    Od: a...@h...pl

    Magic <m...@w...pl> writes:

    > W dupie. Prowadzisz firmę która robi coś więcej niż strony internetowe
    > czy tak sobie teoretyzujesz ?

    Nie prowadze firmy ktora robi strony internetowe, więc kula w płot.

  • 30. Data: 2011-01-22 09:31:12
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <a...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie prowadze firmy ktora robi strony internetowe, więc kula w płot.

    No dobrze. Więc trochę wolniej:

    Czy prowadzisz firmę?
    Czy robi ona coś więcej niż strony www?
    Czy mówisz o łatwości prowadzenia działalności gospodarczej, bo znasz
    to z teorii?

    --
    Jasio
    vfr vx etz