  • Data: 2011-01-13 07:19:34
    Temat: Re: Nowe moto z UK
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-13 07:44, Carramba pisze:
    > zatem jest chyba ta, czy sie nie myle? Motor cena brutto 35.ooo zł w UK, po
    > odjecie 20% VATU wychodzi ok 29.000 zł, na FV eksportową. W Polsce dopłaca
    > do 29.000 zł VAT 23% i wychodzi 29.000 + VAT = 35670 zł.
    > W salonie w Ryesyowie motorek stoi za 41.000 y, golas, zatem jestem do
    > przodu jakies 5 000 zeta. Zawsze cos.
    > A i UK wersja jest z kuframi, u nas golas. Czyli kolejne 3ooo zl.
    > Dobrze kombinuje?

    Dolicz transport (~800zl) + europejska przednia lampe pewnie ze 2 tys zl
    (chyba zebedziesz liczyl na szczescie lub kupic uzywana ktora nie bedzie
    uszkodzona, porysowana itp itd) :) Wychodzi pi razy drzwi tyle co u
    dealera tutaj przy upuscie i niewiadomo co z gwarancja.. Ale Twoja kasa
    i ew. moto :)

    Pzdr
    --
    marider