  • Data: 2011-01-13 10:59:29
    Temat: Re: Nowe moto z UK
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-01-13, Inead <a...@g...pl> wrote:

    > A jaki jest sens wymiany lampy??? IMO brytyjskie świecą tak, że jesteś
    > lepiej widoczny. Inna sprawa - Policja czy przeglądy tech.

    Szkoda tylko, ze jadac samemu w nocy zamiast oswietlac sobie pobocze drogi
    w poszukiwaniu chociazby jelonkow (nie doktorski?) oswietlamy sobie srodek
    drogi.

    Sam tez jezdze na angielskiej ale jednak wolalbym doswielic sobie pobocze.
    Zaden policjant mnie w lampe jeszcze nie zagladal :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200