-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Tomek" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.
Date: Wed, 14 Oct 2015 12:03:56 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Lines: 28
Message-ID: <mvl97i$9mq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <561a1da9$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<mvddbl$810$1@node2.news.atman.pl>
<561a41f3$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<1lwb9ila8m2yy$.10ny3h7d1th6k$.dlg@40tude.net>
<mvdpku$ks1$2@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 77-255-39-154.adsl.inetia.pl
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1444816946 9946 77.255.39.154 (14 Oct 2015 10:02:26
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Oct 2015 10:02:26 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570225
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:1pb641wkprrz6.1oe61x7u26b5a.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 11 Oct 2015 15:53:35 +0200, Cavallino napisał(a):
> 6.68l/100km.
> Dla 1.6MPI 7.81l/100km.
> Czyli o 17% mniejsze dla 0.9turbo - co ma takie samo przełożenie na
> rzeczywistą emisję CO2.
>
> A tymczasem różnica w testowej emisji wynosi 47%.
>
> Wynika z tego tyle, że cały turbo-downsizing nie jest wprowadzany dlatego
> że te silniki mniej palą czy mniej emitują, a dlatego że da się nimi
> lepiej
> oszukać test.
I o to chodzi. Co innego testy w warunkach odpowiedniego programu
sterującego a co innego program zapewniający osiągi.
Silniki benzynowe nie znoszą mieszanej ubogich- palą się przewlekle nad
tłokiem, palą zawory, dają małą moc.
Nie ma tu możłiwości takiego ograniczenia emisji CO2 jak w silnikach
wysokoprężnych. A tam znów jest emisja NOx.
I firmy, kóre nie stosują ad-blue nie spełnią normy EURO-5 czy tym bardziej
wyższej, bez dramatycznego pogorszenia osiągów.
Tomek.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=