eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.Re: Nowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Tomek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe małe z przyzwoitym silnikiem benz.
    Date: Wed, 14 Oct 2015 12:03:56 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <mvl97i$9mq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <561a1da9$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <mvddbl$810$1@node2.news.atman.pl>
    <561a41f3$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lwb9ila8m2yy$.10ny3h7d1th6k$.dlg@40tude.net>
    <mvdpku$ks1$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-39-154.adsl.inetia.pl
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1444816946 9946 77.255.39.154 (14 Oct 2015 10:02:26
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Oct 2015 10:02:26 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570225
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:1pb641wkprrz6.1oe61x7u26b5a.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 11 Oct 2015 15:53:35 +0200, Cavallino napisał(a):

    > 6.68l/100km.
    > Dla 1.6MPI 7.81l/100km.
    > Czyli o 17% mniejsze dla 0.9turbo - co ma takie samo przełożenie na
    > rzeczywistą emisję CO2.
    >
    > A tymczasem różnica w testowej emisji wynosi 47%.
    >
    > Wynika z tego tyle, że cały turbo-downsizing nie jest wprowadzany dlatego
    > że te silniki mniej palą czy mniej emitują, a dlatego że da się nimi
    > lepiej
    > oszukać test.

    I o to chodzi. Co innego testy w warunkach odpowiedniego programu
    sterującego a co innego program zapewniający osiągi.
    Silniki benzynowe nie znoszą mieszanej ubogich- palą się przewlekle nad
    tłokiem, palą zawory, dają małą moc.
    Nie ma tu możłiwości takiego ograniczenia emisji CO2 jak w silnikach
    wysokoprężnych. A tam znów jest emisja NOx.
    I firmy, kóre nie stosują ad-blue nie spełnią normy EURO-5 czy tym bardziej
    wyższej, bez dramatycznego pogorszenia osiągów.
    Tomek.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: