  • Data: 2016-06-20 09:05:27
    Temat: Re: Nowe liczniki radiowe....
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > Nie o gazie pisałem... Gazu używam tylko do gotowania.

    > Słuszna uwaga.
    > Prądownia skurwiele - ich sztandarowy numer - lubieją ludzi tak ruchać,
    > niby prognoza 150 na pół roku, a jak potem jebną 1300 na kolejne pół
    > (osobiście przerabiane... i zapłać to w ciągu 14 dni taka wasza owaka
    > bo ci wyłączymy), to chuj im w dupę, łagodnie mówiąc. I w sumie co
    > lepsze, siedzieć po ciemku (bo zapłacone za mieszkanie), czy być
    > wyjebanym z mieszkania (bo zapłacone za prąd)?

    Gdzie jest to ruchanie, bo ja go nie widzę? Co więcej, nie spotkałem
    się nigdy z takim działaniem prądowni. U mnie odkąd tylko prognozują,
    czyli pewnie ze dwadzieścia lat, zawsze jest tak samo. Przychodzi pan
    prądowniczy, spisuje licznik, potem dostaję sześć rachunków do płacenia
    co miesiąc. Właśnie dopiero co dostałem. Ten czerwcowy jest *pięć razy*
    niższy od pozostałych. I tak jest zawsze. Nigdy z prognozami nie trafią,
    zawsze "mylą się" w tę samą stronę. Znaczy się przez pięć miesięcy ich
    kredytuję, a potem oni mi bez odsetek moją kasę zwracają. Jak nazwać to,
    co oni robią, żeby nie traeba było po francusku?

    Gdyby się pomylili w drugą stronę, prognozowali zerowe zużycie, a ja
    bym im mógł płacić co pół roku, tak jak oni odczytują licznik, to bym
    nijakich pretensji nie miał.

    --
    Jarek