    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nowe liczniki energiii - dyskusja w mediach
    Date: Sat, 6 Apr 2013 14:45:46 +0200

    Dnia Sat, 6 Apr 2013 14:31:52 +0200, Anerys napisał(a):
    > Owszem. Spójrz w TV na przykład. Dzisiejszych wielu, lat temu odpowiednio,
    > nie zostali by dopuszczeni nawet w pobliże kamery - jeśli mówi "dwutysięczny
    > dwunasty", czy "włanczać", to ja pierdolę...

    Ale czy tu jest oznaka dobroci i rzetelnosci ?
    Ci co sie dawniej dostali, to rzetelnie musieli polecenia kierownika
    wykonywac :-)

    > Nie zdarzyło mi się, żeby system odmówił odpalenia, gdy data była zła.

    Moze nigdy nie miales wystarczajaco surrealistycznej daty :-)
    "CMOS checksum error, press F1" nie wydaje sie problemem ... ale wymaga juz
    dyzurow informatyka w wielu instytucjach :-)

    > Nigdy nie trafiłem na taki problem. Ale często śmieszyła mnie data np. 6
    > kwietnia 113 :) Jednak wszystko działało.

    wygladac moze smiesznie ... ale juz np nie miesci sie w przewidzianym
    miejscu i uszkadza kolejna zmienna ..

    > A to już banku problem. Nie twierdzę, że zmiana setek lat nie spowodowała
    > problemu. Po prostu, nie trafiłem na taką zagwozdkę, choć nawet chciałem,
    > dla wiedzy.

    o problemie na szczescie zrobilo sie glosno z wyprzedzeniem, elektronika
    miala gwaltowny rozwoj, wiele urzadzen bylo instalowanych nowych,
    projektowanych juz ze znajomoscia problemu ... a starsze czesto nie mialy
    RTC i nie znaly problemu ?

    > Lenistwo programistów i krótkowzroczność. Plama na wizerunku jak kleks w
    > zapierdziałych gaciach.

    Owszem, tym niemniej o wszystkim pamietac nie bedziesz, zbyt rozwlekle
    zagadnienia.

    J.