  • Data: 2009-05-01 19:27:22
    Temat: Re: Nowe laczki, ale jakie???
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "primuss" wrote...

    > Mam wrazenie ze to tobie rosnie cisnienie - a raczej ze masz permanentnie
    > podwyzszone ;)

    Wydaje Ci sie.

    > Twoje pytanie nikogo nie uraza. Zdazylismy sie przyzwyczaic, ze co jakis
    > czas na grupie / grupach dyskusyjnych pojawia sie zakompleksiona osoba,
    > ktora, oglednie mowiac, przypierdala sie do ludzi, ktorzy chca normalnie
    > podyskutowac.

    Do nikogo sie nie przypierdolilem. Zadalem proste i uprzejme pytanie. Masz
    po prostu problem z rozumieniem slowa pisanego.

    > Jestes zbulwersowany upadkiem obyczajow i jezyka? Znajdz forum, na ktorym
    > ludzie uzywaja wylacznie poprawnej polszczyzny i sprawdzaja ze slownikiem,
    > czy nie naruszaja dobrego samopoczucia Pana Trolla.

    Nie, nie jestem zbulwersowany. Nie znam slowa, wiec zapytalem jakie jest
    znaczenie. Czy to takie dziwne? Zaraz musisz do tego wielka ideologie
    dobudowac? Nie zwracalem uwagi, ze tak sie nie mowi, nie powiedzialem, ze
    nie ma w slowniku poprawnej polszczyzny, nie zwracalem w zaden sposob uwagi.
    Zapytalem co to znaczy i poprosilem o wyjasnienie dodajac, ze bede wdzieczny
    za wyjasnienie. Czy jezeli nie znam jakiegos slowa, to musze szukac innego
    forum i tam pytac? Jezeli tu slowo jest uzyte, uprzejmie zapytalem co
    oznacza.
    Nie kazdy mieszka od urodzenia w polsce i nie kazdy zna wszystkie slowa
    jakie w tym jezyku wystepuja.
    Spodziewalem sie ataku ze strony jakiegos kefira, bo on tym sie tu zajmuje.
    Nie sadzilem jednak, ze zadanie pytania o znaczeniu slowa wywola taka
    agresje. Upadkiem obyczajow i jezyka nie jestem zbulwersowany, ale przeraza
    mnie czasem jak dla niektorych kazdy powod jest powodem do awantury ;)

    WYLUZUJ

    pozdrawiam
    --
    James