  • Data: 2009-05-01 21:58:56
    Temat: Re: Nowe laczki, ale jakie???
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te> szukaj wiadomości tego autora

    "James" <n...@d...for.spam> napisał(a):
    > Wydaje Ci sie.

    Wydaje Ci sie ze wiesz ;)

    > Do nikogo sie nie przypierdolilem. Zadalem proste i uprzejme pytanie.

    Odsylanie przedmowcy do slownika poprawnej polszczyzny nie nalezy do
    przejawow uprzejmosci.

    > Masz po prostu problem z rozumieniem slowa pisanego.

    Uwierz mi na slowo, ze rozumiem po polsku. Z calosci kontekstu wynika za to,
    ze to Ty masz problem z rozumieniem jezyka polskiego bo 1) zadajesz
    irytujace pytania o znaczenie oczywistych slow (autor watku pisal o
    oponach), co jest cecha pedantow i "przypierdalaczy", ewentualnie ludzi
    nieznajacych jezyka uzywanego na co dzien 2) konsekwentnie brniesz w
    absurdalna argumentacje, najwyrazniej nie widzac jej absurdalnosci.

    > WYLUZUJ

    Sadze ze przydaloby sie to Tobie - bez urazy - przejedz sie motocyklem,
    swiat wyda sie mniej kanciasty ;) Mysle ze ostatnia rzecza potrzebna na
    grupie motocyklowej jest krytyka zdegenerowanego jezyka wspolczesnej
    mlodziezy i wypytywanie, co to takiego (i dlaczego) "motong", "koza",
    "lagi" itd "padaka" i pare innych. A nastepnym razem, jezeli faktycznie
    byles dlugo poza krajem czy cus zajrzyj np. tu: http://skocz.pl/slownikmoto

    --
    pozdr.,
    primuss