  • Data: 2012-08-27 17:34:41
    Temat: Re: Nowe kart SIM Aero2 - Bezplatny Dostep do Internetu
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    astro wrote:
    > Dostalem wczoraj nowa karte sieci Aero2 zapewniajaca bezplatny dostep do
    > Internetu.
    > http://aero2.pl/bdi.html

    Oj znany temat :)

    > Po wlozeniu do telefonu (Motorola Milestone) spotkala mnie mila
    > niespodzianka (porownujac do SIM wydanego w lutym 2012): Android
    > pokazuje sile sygnalu, a zasieg wydaje sie byc wiekszy. Wyglada na to,
    > ze blokada TS11 albo zniknela albo przepoczwarzyla sie do bardziej
    > przyjaznej formy. www.betelgeza.ziomber.eu/photo/12/Aero2-Plus.jpg

    Nie mam pewności, ale część objawów faktycznie zniknęła na nowych
    kartach SIM. Sprawdzone.

    > Rozwiazanie zagadki przypuszczalnego wzrostu zasiegu moze byc jeszcze
    > bardziej optymistyczne. Telefon wsrod dostepnych sieci prezentuje dwie
    > pod nazwa Aero2 (ale nie widac wsrod nich Plusa). Przypuszczalnie wiec
    > nadajniki Plusa traktowane sa jako "swoje", dajac uzytkownikom Aero2
    > dostep do zasiegu starych nadajnikow Polkomtela.

    Zapomnij, BDI działa tylko w zasięgu sieci 260-17, czyli Aero2. Ale
    prawdopdoobnie z tym uwspólnieniem sieci Aero2<->Plus jest związana
    wymiana kart.

    > Operator tlumaczy to w taki sposob:
    [...]
    W życiu nie czytałem większego bełkotu - szukam cały czas technicznego
    uzasadnienia na wydanie tych kilkudziesięciu tyś PLN na wymianę ponad 100
    tyś kart SIM.

    > Jednak polroczna karta korzysta juz z HSDPA (przynajmniej wg.
    > NetworkManagera):
    > http://i.imgur.com/bqXT3.png

    A dokładniej HSPA+, o ile masz właściwy modem.

    Jakub