  • 11. Data: 2012-10-18 20:28:52
    Temat: Re: Nowe iFjuczery
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    > He, he, he... Twoja miłość jest ślepa...
    >
    > Umiesz przetłumaczyć ten tekst (a przede wszystkim go zrozumieć)?
    > "Thank you for purchasing a new iPod touch. It is a remarkable device!
    > The 5th generation iPod touch does not have a built-in automatic light
    > sensor (it's just too thin!)".

    Chodzi Ci o to, że w iPhone 5 ten czujnik tam jest? Założyłem, być może
    błędnie, że iPod Touch jest na bazie iPhone5 i jak iPod go nie ma to z
    iPhone5 też wyrzucili... No to poprawiłeś mi humor :)

  • 12. Data: 2012-10-18 20:28:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Pszemol, moglbys zostac rzecznikiem ;]

    Po prostu sam jestem inżynierem projektantem i często stojąc przed
    podobnymi wyborami w swojej pracy rozumiem że to nie chodzi o to ze jeden
    czujnik się nie zmieścił tylko że jego brak jest efektem całościowych
    wysiłków zespołu któremu postawiono zadanie zmieszczenia nowego modelu w
    obudowie o te 10-15% cieńszej.

    > Czyli Apple odsyla uzytkownikow swojego sprzetu w zamierzchle czasy
    > palmtopow....wlasciwie chyba tam ich miejsce. Mam nadzieje, ze zrobil im
    > chociaz link do suwaczka jasnosci gdzies pod reka.

    Sam nie jestem zadowolony bo akurat tego używam w iPhone4.

  • 13. Data: 2012-10-18 20:40:53
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Chodzi Ci o to, że w iPhone 5 ten czujnik tam jest? Założyłem, być może
    > błędnie, że iPod Touch jest na bazie iPhone5 i jak iPod go nie ma to z
    > iPhone5 też wyrzucili... No to poprawiłeś mi humor :)

    O czym Ty bredzisz? Zrobiłeś z siebie idiotę, a teraz odkręcasz kota ogonem?
    Czy nie rozumiesz języka angielskiego, mimo że na co dzień go podobno
    używasz? Wklej tekst który podałem w poprzednim poście do tłumacza google i
    wtedy może załapiesz jak się zbłaźniłeś tłumaczeniem nam, dlaczego nie ma
    czujnika światła w ipodzie.

  • 14. Data: 2012-10-18 21:42:41
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > tłumacza google i wtedy może załapiesz jak się zbłaźniłeś tłumaczeniem
    > nam, dlaczego nie ma czujnika światła w ipodzie.

    Nie wyspałeś się?

  • 15. Data: 2012-10-18 22:00:27
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Nie wyspałeś się?

    Oooo... Zrozumiałeś, że zrobiłeś z siebie głupka? :-)

  • 16. Data: 2012-10-18 22:35:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 08:26:58 -0700 (PDT), ALEX napisał(a):

    > http://websecurity.pl/nowosc-w-ios-6-teraz-sledzimy-
    cie-wszedzie/

    To jest jakiś bełkot na poziomie tego azbestowego.

    "Urządzenie może wygenerować nową liczbę losową w każdej chwili, ale nie
    wiadomo, jak często może to robić, jeśli w ogóle"

    Może, ale nie wiadomo, czy może.

    UDID jest przypisany do urządzenia na stałe. Udostepnianie reklamodawcom
    losowego numerka zamiast identyfikatora sprzętu raczej jest posunięciem dla
    zapewnienia prywatności a nie szpiegowania.
    Zresztą i tak w porównaniu z Androidem to pikuś, pan pikuś.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2012-10-18 23:23:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:

    > Oooo... Zrozumiałeś, że zrobiłeś z siebie głupka? :-)

    Nie.

    Zrozumialem ze masz zly humor i atakujesz mnie bez zrozumienia tego co
    czytasz.

  • 18. Data: 2012-10-18 23:56:56
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 22:35, Waldek Godel pisze:
> [...]
    > zapewnienia prywatności a nie szpiegowania.
    > Zresztą i tak w porównaniu z Androidem to pikuś, pan pikuś.

    Zezwolić w Androidzie na udostęonienie swojej lokalizacji, czy nie?
    Jak nie udostępnie to coś nie będzie działało?

    --
    animka

  • 19. Data: 2012-10-19 16:05:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-18 17:33:36 +0200, atm <...@v...pl> said:

    cie-wszedzie/

    > Jeden z komentarzy jest dobry: "W Cydii jest na to apka. Ale trzeba
    > zrobić jailbreak."
    > Zatem zaczyna sie grzebanie w rezerwacie.

    Ciekawsza jest treść:

    "Apple włączyło śledzenie obsługi swoich klientów"

    Śledzenie obsługi?

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2012-10-19 19:42:36
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 19.10.2012 o 16:05 Bydlę <p...@g...com> pisze:

    > "Apple włączyło śledzenie obsługi swoich klientów"
    >
    > Śledzenie obsługi?

    Hehe, Stasi mogłoby się dużo nauczyć.. ;p

    --
    Pozdrawiam, Piotr M