  • 21. Data: 2012-04-15 23:27:04
    Temat: Odp: Odp: Odp: Nowe i nowsze!!!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:

    > Ale tak zeby rozpoznac rocznik samochodu na pierwszy rzut oka ?

    Jak widzę Cinquecento, Astrę I, czy Vectrę A, względnie innego Escorta czy
    ZX, to wiele się zastanawiać nie trzeba.
    Szansa na pomyłkę niewielka.

  • 22. Data: 2012-04-16 00:16:32
    Temat: Re: Nowe i nowsze!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Cezary Daniluk" jmer3u$3f9$...@n...task.gda.pl

    > W-wa Bródno, wyjrzałem przez balkon.
    > Na 56 samochodów które wyliczyłem może z 15 jest starsze niż z 2000 roku ;)

    Bo Warszawa jest dużym miastem. Tam była masa samochodów już wtedy,
    gdy w Białymstoku pawie ich nie było -- gdy chodziłem do ogólniaka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-04-16 00:19:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pawel "O'Pajak"" jmf55i$gle$...@i...gazeta.pl

    > rdzy "zaleczone". O rok mlodszy samochod moj jakos nie chce rdzewiec.
    > Myte ze 2-3 razy do roku + to co z nieba napada.

    Garaż czy chmurka? Południe czy północ Polski?
    Tam, gdzie jest śnieg, jest i sól a w garażu bywa wilgotno.

    IMO korozja to coraz mniejszy problem -- bo samochody są już cynkowane.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2012-04-16 00:55:52
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Nowe i nowsze!!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Apr 2012 23:27:04 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Jak widzę Cinquecento, Astrę I, czy Vectrę A, względnie innego Escorta czy
    > ZX, to wiele się zastanawiać nie trzeba.
    > Szansa na pomyłkę niewielka.

    No widzisz - a jesli dobrze zgaduje, to A1 trzaskali w gliwicach do 2002,
    czy nawet 2003 r. Wiec idziesz sobie i myslisz "stary, 16-letni zlom", a
    naprawde moze ma tylko 10 lat :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-04-16 11:16:02
    Od: Michu <t...@g...com>

    Ja też chyba mieszkam na szrocie...
    Jeden ma dwa lata, drugi szesnaście, a trzeci czterdzieści dwa lata,
    co daje średnią 20 lat...
    I wiem, że tym czterdziestodwuletnim przejade nawet kilkaset km na
    pewniaka, a nawet jak sie coś zepsuje, to naprawię to podstawowymi
    narzędziami, które mam ze sobą. Tym szesnastoletnim jestem w stanie
    przewidzieć większość usterek i w porę je sam naprawić, przy pomocy
    podnośnika, lub kanału. Oczywiście trzeba umieć się narzędziami
    posługiwać i znać się trochę na budowie samochodu, no i lubić. Ja
    lubię. Koszty części są śmiesznie tanie. Natomiast jak się coś stanie
    temu dwuletniemu, to tylko laweta i warsztat. Na szczęscie jeszcze
    jest gwarancja.

  • 26. Data: 2012-04-16 12:03:54
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Garaż czy chmurka?

    A to roznie, zalezy kto pierwszy wjedzie do garazu Zona, czy ja;-) Ale
    to dopiero od roku, wczesniej pod chmurka.

    > Południe czy północ Polski?

    DC

    > IMO korozja to coraz mniejszy problem -- bo samochody są już cynkowane.

    No wlasnie. Jesli sie o samochod dba, tzn. wymienia to, co jest zuzyte,
    nie bylo dzwona, to nie bardzo widze sens robienia dobrze dealerowi.
    Gdybym w samochodzie spedzal 1/3 zycia, to moze chcialbym w nim miec
    najnowsze bajery i super wygode, ale wydawac kilkadziesiat kzl zeby
    dealer mial dobrze, a Donald sie chwalil jak to zyje sie lepiej?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 27. Data: 2012-04-16 13:43:07
    Temat: Re: Odp: Nowe i nowsze!!!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 15 Apr 2012 19:18:10 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    jada-do-centrum-
    miasta-24966

    > Na szrocie mieszkasz ? :-)
    > Czy SKP prowadzisz w DR zagladasz?

    swój ogląda :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2012-04-16 21:49:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pawel O'Pajak" jmgqqa$qh6$...@n...task.gda.pl

    > A to roznie, zalezy kto pierwszy wjedzie do garazu Zona, czy ja;-) Ale to dopiero
    od roku, wczesniej pod chmurka.

    Chmurka ma to do siebie, że nie jest tam wilgotno, ale pada
    wprost na samochód. IMO lepsza chmurka niż wilgotny garaż.

    > DC

    A co to DC?

  • 29. Data: 2012-04-19 21:12:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 15 Apr 2012 15:15:49 +0200, V-Tec wrote:

    jada-do-centrum-miasta-24966

    > rozejrzyj się wokół. Widzisz te auta rocznik 1996 i starsze? Ja nie bardzo.

    Pewnie wg. tych danych nadal królują Fiaty 126p i motocykle WSK :-)