  • 1. Data: 2021-08-21 08:51:47
    Temat: Nowe, coś do stania
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Dla kogoś potrzebuje nowe, coś do stania, niż jeżdżenia, 3000km/rocznie

    Segment A lub B, chodzi raczej o konstrukcje: np fordy ecobosty mają
    silniki na pasku bardzo trudne do wymiany tylko aso, po 5 latach trza
    zmieniać, grupa VW raczej to samo bo silniki na pasku.

    Chciałbym silnik na łańcuszku co 10 lat postoi i odpali :D
    I raczej nie "gorące silniki" tzn bezpośredni wtrysk turbo bo to się
    grzeje i wszystkie gumy szlag trafia z czasem nawet przy małym przebiegu

    Chyba człowiek dzisiaj jest skazany na jakieś mułowate MPI 1.0 ?

  • 2. Data: 2021-08-21 10:25:17
    Temat: Re: Nowe, coś do stania
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jak będzie stało ;-) to SirionII

  • 3. Data: 2021-08-21 11:20:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6120a27f$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    user Peter pisze tak:

> [...]
    > mają silniki na pasku bardzo trudne do wymiany tylko aso, po 5
    > latach trza zmieniać, grupa VW raczej to samo bo silniki na pasku.

    To dobrze, że na pasku. Opamiętanie w VW nastąpiło chyba w 2012r

    > Chciałbym silnik na łańcuszku co 10 lat postoi i odpali :D

    ślizgi się pokruszą, napinacz zatnie ;)

> [...]
    > przebiegu
    >
    > Chyba człowiek dzisiaj jest skazany na jakieś mułowate MPI 1.0 ?

    kupuj pan póki produkują MPI

    --
    Piter

    chciałem być taksówkarzem chciałem mieć beczkę z gazem
    wozić kurwy do klientów i pod dworcem z kolegami w karty grać
    skasowałem kilka bryk...

  • 4. Data: 2021-08-22 09:09:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.08.2021 o 08:51, Peter pisze:
    > Dla kogoś potrzebuje nowe, coś do stania, niż jeżdżenia, 3000km/rocznie
    nie czytasz grupy regularnie? Po co się pytasz jak zmarnować pieniądze.
    połowę spal w kominku, za drugą połowę jeździj taksówką.
    Nie martw się tym jak się wymienia pasek, bo każdego DNIA stania auta
    pod domem STRACISZ 40-50zł. więc co za różnica... Wymiana paska to coś
    jakby 20 dni stania więcej.
    Powodzenia w wydawaniu kasy. ale przemyśl to, czy nie ma przyjemniejszej
    metody.
    ToMasz

  • 5. Data: 2021-08-22 12:44:55
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.08.2021 o 09:09, ToMasz pisze:
> [...]
    > jakby 20 dni stania więcej.
    > Powodzenia w wydawaniu kasy. ale przemyśl to, czy nie ma przyjemniejszej

    Chodzenie po płatnych toaletach? :-)

    Ty Tomasz masz trochę tylko rację, ale nie bierzesz spraw takimi jakie
    one naprawdę są. Ludzie chcą jeździć swoimi samochodami i tego nie ma
    sensu zmieniać. To należy rozwijać by ludzie mogli jeździć wygodnie i
    bezpiecznie.

  • 6. Data: 2021-08-22 20:37:58
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.08.2021 o 12:44, ii pisze:
    > Ludzie chcą jeździć swoimi samochodami i tego nie ma
    > sensu zmieniać. To należy rozwijać by ludzie mogli jeździć wygodnie i
    > bezpiecznie.
    100% zgoda. Ja nic do tego nie mam. Ja tylko zwracam uwagę, ze pytanie o
    najtańszy szampan jest nieco dziwne. jak chesz szampan, nie oszczędzaj.
    jak życie zmusza do oszczędzianai, pij wodę lub cieńkie piwo. Mnie
    jedynie razi brak równowagi. jeśli ten brak jest celowy - to także
    szanuję. ale jeśli nie... to warto się zastanowić.
    w tym konkretnym przypadku szukałbym najpierw najtrwalszego, prostego w
    naprawach benzynowego silnika, jak najmłodszego, a potem zastanawiał się
    czy karoseria która go gości mi odpowiada.

    ToMasz

  • 7. Data: 2021-08-23 07:55:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-08-2021 o 20:37, ToMasz pisze:
> [...]
    > szanuję. ale jeśli nie... to warto się zastanowić.
    > w tym konkretnym przypadku szukałbym najpierw najtrwalszego, prostego w

    I to jest właśnie cienkie piwo.
    A ludzie jednak chcą szampana zazwyczaj.

  • 8. Data: 2021-08-23 15:31:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-23-sierpnia-2021 o 07:55, Cavallino pisze:
    > A ludzie jednak chcą szampana zazwyczaj.

    jak się chce szampana to się nei patrzy na jego cenę i czy dobrze będzie
    sięeksploatował ;-)