  • 11. Data: 2017-07-03 13:18:48
    Temat: Re: Nowe auto - dwa typy i dylemat co wybrać.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 09:28, p...@g...com pisze:
    > Auto nowe, kwota do 60-65 tyś, rodzinka 2+2.
    >
    > Wiadomo każdy chciałby SUV-a ;-) ale w tej cenie wychodzi mi tylko klasa B+ czyli
    auta pokroju Mokka, Captur itp.

    > A więc pomyślałem, duży kompakt, tu najtaniej wychodzi Astra sedan - bazowo nieco
    ponad 50 tyś zł. Jednak w przypadku astry grzechem było by nie dopłacić do silnika
    1.4 turbo, a jak silnik 1.4 turbo no to grzechem było by nie wziąć wersji z LPG, a
    jak wersja LPG no to grzechem było by nie dopłacić do promocyjnego w tej wersji
    pakietu Upgrade II. Dorzucając lakier metalik z małym rabatem kwota pewnie zamknie
    się w okolicach 65 tyś. Czyli w budżecie ale, no właśnie, auto nudne, pospolite,
    kolory nadwozia jakieś mdłe. Krótko mówiąc technicznie i ekonomicznie ok. ale za
    serce nie porywa.

    > Drugi typ Hyundai Elantra 1.6 MPI wersja Comfort. Tu sprawa ma się z goła inaczej,
    auto piękne stylistycznie, technicznie również ok. ale słabsze, bez LPG no i
    droższe, budżet znacznie przekroczony.

    > Co wybrać, rozum czy serce ;-) a może macie jakiś inny rozsądny typ?
    > Ewentualnie dobry handlowiec z Hyundaia poszukiwany w celu negocjacji ceny :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Zarzuć sobie samar.pl i porównywarkę nowych aut. Mozesz tam wybrać różne
    parametry, które Cię interesują. W zasadzie napisałeś tylko o jednym -
    niewysokiej cenie. No a kwestia koloru czy nudności - to sprawa gustu.
    T.

  • 12. Data: 2017-07-03 14:06:05
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-03 o 09:28, p...@g...com pisze:

    > Czyli w budżecie ale, no właśnie,
    > auto nudne, pospolite, kolory nadwozia jakieś mdłe. Krótko mówiąc
    > technicznie i ekonomicznie ok. ale za serce nie porywa.

    Potrzebujesz pojazdu do przemieszczania się czy obiektu do podziwiania?
    Bo jak to drugie to kup sobie "Damę z łasiczką" czy jakiegoś Picassa.
    Ze środka i tak nie widać jaki samochód ma kolor albo czy linie nadwozia
    są nudne. No chyba że to sąsiedzi mają podziwiać Twój wóz?

    > Co wybrać, rozum czy serce ;-)

    Nie pytaj się nas tylko żony. Ty jesteś głową rodziny, ale to ona decyduje.
    :D

  • 13. Data: 2017-07-03 16:28:16
    Od: p...@g...com

    Tam jest turbodziura i to w kilku miejscach, dla mnie jeżdżącego głównie TDI i CDTI
    to dramat. Nawet skoda octavia w wersji monster czyli 1.2 105 KM lepiej się zbiera.
    Nie wiem na ile to wina ASB ale w ruchu miejskim do 60 km/h i lekko powyżej 120 km/h
    jest buczenie i dopiero potem jazda. Pod maską siedzi mały silniczek tak że wiatr
    hula ale wyciszenie słabe. Uwaga mowa jest o poprzednim modelu. Ta nowa astra miała
    być odchudzona ale i tak jazda Elantra obowiązkowa.

  • 14. Data: 2017-07-03 17:40:50
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > Auto nowe, kwota do 60-65 tyś, rodzinka 2+2.
    >
    > Wiadomo każdy chciałby SUV-a ;-) ale w tej cenie wychodzi mi tylko klasa
    > B+ czyli auta pokroju Mokka, Captur itp.

    A czemu nowe? Patrzyles na ceny 2-3 latków? Prawie jak nowe, wciąż na
    gwarancji...

  • 15. Data: 2017-07-03 18:51:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2017 o 09:28 <p...@g...com> pisze:

    > Co wybrać, rozum czy serce ;-) a może macie jakiś inny rozsądny typ?
    > Ewentualnie dobry handlowiec z Hyundaia poszukiwany w celu negocjacji
    > ceny :)

    Zainteresuj się autami demo (lub "pracowniczymi") w Kia i Hyundai. Może
    się okazać, że w tym budżecie będziesz miał auto z wyższego segmentu lub
    full wypas niższego.
    Jak rozmawiałem z handlowcami w tych markach, to mówili że praktykują
    zapisy na auta demo, których nie mają jeszcze w salonie (są w produkcji).
    Klient czeka wtedy prawie pół roku na auto ale tańsze o dwa rabaty: na
    auto demo i rabat na auto z poprzedniego roku.

    TG

  • 16. Data: 2017-07-03 18:54:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-07-03 o 11:18, p...@g...com pisze:

    > No i sporo jeżdżę po trasie więc coś stabilniejszego przy wyższych prędkościach.

    To sobie kup coś wygodnego co się nie psuje.
    Żadna linia nadwozia i kolor nie rekompensują problemów
    z użytkowaniem. Z takim budżetem, to jednak musiałbyś celować w używane.

  • 17. Data: 2017-07-03 19:36:22
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w

    > To sobie kup coś wygodnego co się nie psuje.

    Proszę zapodajesz ze trzy modele :)

    > Z takim budżetem, to jednak musiałbyś celować w używane.

    Hmm, ale wiesz, że on ma dwa problemy ;P

    Jeden to upakowac rodzine 2+2 od czasu do czasu, a drugi to wygodnie jechać
    na pann/ tfu do roboty z dużą prędkością.

    Ja to rozwiązałem swego czasu bardzo prosto, dwa/trzy samochody (bo baba od
    czasu do czasu musiała podjechać z gamoniami do lekarza).
    Nubira II była dla mnie do jazdy do roboty -- się cholera nie psuła przez 6
    lat, a baba dostała mało używanego Matiza (bez wspomagania) i musiała z tym
    żyć, ale dzieci nie robiły poruty ;P
    Nubire II wymieniłem na III (czyli Chevrolet Lacetti aka Suzuki Forenza), po
    jakmis czasie Matiz się zrobił za mały, więc baba dostała Lacettiego --
    jebane zaciski hamulców przednich do dzisiaj się objawiają, przewęglone
    przewody i zjebane wtyczki do poduszek -- (ma skubany już 13 lat, i trochę
    ruda prawe drzwi przy progu bierze, a ja se wtedy Lancera zapodałem (no już
    7 lat będzie niedługo).

    I może podsumuję: Nubira II kombi 180kkM (i poszedł na wymiankę za
    Lacettiego, bo mnie wkurwiła miękkim pedałem hamulca i musieli mnie zwozić
    lawetą), Matiz (30-100kkm -- dróżki po okolicach do 100km dziennie w
    robocie to nim robiłem), Lacetti 155kkm (dlaczego zmieniłem na kolejny jest
    wyżej), Lancer 175kkm, ale na nie takich oponach, więc ma 160kmm
    rzeczywistego przebiegu -- dziś mnie rano po tygodniu nieużywania wkurwił i
    pokazał że cos nie tak z ABS/ESP/TCS -- po przejechaniu 200 metrów,
    zatrzymaniu, wyłączeniu, "pocmokaniu" i ponownym uruchomieniu brak błędu.
    Więcej nie napiszę, bo się stara za bardzo internetu nauczyła.

    Nie mam zamiaru sprzedawać Lacettiego, ani Mitsu, ale tez nie mam zamiaru
    kupować używanego (Matiz był jedynym, ale z pierwszej ręki -- serio, od
    dziadka, który na działkę nim jeżdził [wiem kiedy kupiony, ze cztery razy na
    tej działce przez 3 lata byłem, ot kolega z roboty])

    Więc ponowie pytanie:

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2017-07-03 21:51:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 lipca 2017 11:18:28 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:
> [...]

    To po kiego sie wyglądem i kolorem przejmujesz?

  • 19. Data: 2017-07-03 22:36:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Auto nowe, kwota do 60-65 tyś, rodzinka 2+2.

    Dorzuć trzy kafle:
    http://www.mitsubishi.pl/cennik/ASX-2017

    --
    Yogi(n)

  • 20. Data: 2017-07-03 22:59:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:
> [...]
    >
    > Ja to rozwiązałem swego czasu bardzo prosto, dwa/trzy samochody (bo baba od
    > czasu do czasu musiała podjechać z gamoniami do lekarza).

    Ty o własnej żonie z takim szacunkiem i o własnych dzieciach?? Ale z Ciebie
    kupa chama i prostaka!