    From: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe auto - dwa typy i dylemat co wybrać.
    Date: Mon, 3 Jul 2017 19:36:22 +0200

    cef w
    <news:595a76d1$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>:

    > To sobie kup coś wygodnego co się nie psuje.

    Proszę zapodajesz ze trzy modele :)

    > Z takim budżetem, to jednak musiałbyś celować w używane.

    Hmm, ale wiesz, że on ma dwa problemy ;P

    Jeden to upakowac rodzine 2+2 od czasu do czasu, a drugi to wygodnie jechać
    na pann/ tfu do roboty z dużą prędkością.

    Ja to rozwiązałem swego czasu bardzo prosto, dwa/trzy samochody (bo baba od
    czasu do czasu musiała podjechać z gamoniami do lekarza).
    Nubira II była dla mnie do jazdy do roboty -- się cholera nie psuła przez 6
    lat, a baba dostała mało używanego Matiza (bez wspomagania) i musiała z tym
    żyć, ale dzieci nie robiły poruty ;P
    Nubire II wymieniłem na III (czyli Chevrolet Lacetti aka Suzuki Forenza), po
    jakmis czasie Matiz się zrobił za mały, więc baba dostała Lacettiego --
    jebane zaciski hamulców przednich do dzisiaj się objawiają, przewęglone
    przewody i zjebane wtyczki do poduszek -- (ma skubany już 13 lat, i trochę
    ruda prawe drzwi przy progu bierze, a ja se wtedy Lancera zapodałem (no już
    7 lat będzie niedługo).

    I może podsumuję: Nubira II kombi 180kkM (i poszedł na wymiankę za
    Lacettiego, bo mnie wkurwiła miękkim pedałem hamulca i musieli mnie zwozić
    lawetą), Matiz (30-100kkm -- dróżki po okolicach do 100km dziennie w
    robocie to nim robiłem), Lacetti 155kkm (dlaczego zmieniłem na kolejny jest
    wyżej), Lancer 175kkm, ale na nie takich oponach, więc ma 160kmm
    rzeczywistego przebiegu -- dziś mnie rano po tygodniu nieużywania wkurwił i
    pokazał że cos nie tak z ABS/ESP/TCS -- po przejechaniu 200 metrów,
    zatrzymaniu, wyłączeniu, "pocmokaniu" i ponownym uruchomieniu brak błędu.
    Więcej nie napiszę, bo się stara za bardzo internetu nauczyła.

    Nie mam zamiaru sprzedawać Lacettiego, ani Mitsu, ale tez nie mam zamiaru
    kupować używanego (Matiz był jedynym, ale z pierwszej ręki -- serio, od
    dziadka, który na działkę nim jeżdził [wiem kiedy kupiony, ze cztery razy na
    tej działce przez 3 lata byłem, ot kolega z roboty])

    Więc ponowie pytanie:

    --
    'Tom N'