  • 51. Data: 2010-08-17 13:15:03
    Temat: Re: Nowe auto do 45k
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości:

> [...]

    Nie patrzyłeś w linka...tam są też nowe !

    > Może nie fiata :) poza tym te co są tanie to z kratką :)

    Nie prawda ;-) Looknij na konfigurator dealera i sprawdź
    Punto EVO 1.4 43 000 zł (ma klime)

    Grande Punto 5d 1.4 41 490 zł
    z kurtynami i bcznymy airbagami, system głosnomówiący itd. 46 000 zł -
    http://www.fiat.pl/index.php?pid=25&id_model=21

    > Poniżej 50k to tylko z kratką a te co podałeś w linku to w 90% ceny netto.
    > tak więc 44tyś +22% VAT ...

    I co z tego że z kratką...chyba nie powiesz mi że Venga jest lepsza od
    Focusa...i to jeszcze pod względem prowadzenia.
    A tam w linkach za 45 - 47 tys zł netto ma klime, radio, boczne airbagi.

    > Fok nie ma w tej cenie .... to co jest w necie to fikcje albo nie będę
    > jechał 500km żeby dowiedzieć się na miejscu że już nie ma ...

    Nie musisz jechać...możesz zadźwonić ;-)
    Nie masz działalności aby odliczyć VAT ?
    Focus fajnie się prowadzi i mając 2 m wzrostu na pewno się w nim zmieścisz.
    Za bardzo zapatrzyłeś się na tą Venge...jest tania ma trochę
    wyposażenia...ale wygląda jak wygląda (o gustach się nie dyskutuje)...jednak
    weź pod uwagę Focusa. A jeśli nie możesz odliczyć VATu to weź pod uwagę
    Fiata.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 52. Data: 2010-08-17 13:48:14
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 17 Sie, 12:43, "Chris" <s...@g...pl> wrote:

    > Znajomemu przy 70k  przestała działać klima .. teraz czeka aż padnie mu
    > silnik .. ogólnie zadowolony na początku potem mówi że tragedia  :(  sypie
    > się wszystko dotego drogie naprawy ....

    No to my mamy zupełnie inne doświadczenia - przez 7 lat (mieliśmy go
    od nowości) nie zepsuło się zupełnie nic oprócz przełącznika świateł
    (240 pln). Nawet zawieszenie w tym czasie nie było ruszane. Przebieg
    oczywiście niewielki - coś +- 80k-90k do sprzedaży.
    Trudno sobie wyobrazić miej awaryjny samochód :-)

  • 53. Data: 2010-08-17 14:37:59
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Bugatti nabazgrał:
    > Nie musisz jechać...możesz zadźwonić ;-)
    > Nie masz działalności aby odliczyć VAT ?

    Nie nie mam :) miałem firma zamknięta ... :)

> [...]
    > wyposażenia...ale wygląda jak wygląda (o gustach się nie
    > dyskutuje)...jednak weź pod uwagę Focusa. A jeśli nie możesz odliczyć

    Nie napaliłem się tylko byłem w salonach Forda/Opla/Hyundaia/Seata/Skody/Kia
    i co innego strona a co innego rzeczywistośc ... do tego dochodzą warunki
    kredytowe bo część będzie w kredycie i to już np. w Fordzie wygląda bardzo
    kiepsko (nie ma Fokusa za mniej niż 50k)

    PS prywata. Co do fiata to po prostu nie :) tak jak Jędrek nie chciał by
    AMD i ATI :)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

  • 54. Data: 2010-08-17 14:39:05
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Karthoon nabazgrał:
    > oczywiście niewielki - coś +- 80k-90k do sprzedaży.

    Po co sprzedajesz skoro taki super :) do tego zbliża się do magicznej liczby
    100k przebiegu :)

  • 55. Data: 2010-08-17 16:18:32
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 17 Sie, 14:39, "Chris" <s...@g...pl> wrote:
    > Karthoon nabazgrał:

    > Po co sprzedajesz skoro taki super :) do tego zbliża się do magicznej liczby
    > 100k przebiegu :)

    Już sprzedany w zeszłym roku - zasadniczo dlatego, że się znudził (ja
    to bym go juz dawno sprzedał, ale że kobiecie się podobał...).
    Jak się nie psuje to ma jeździć 100 lat?

  • 56. Data: 2010-08-17 17:59:36
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "dudley" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Cavallino wygenerował w news:i4c531$upm$1@news.onet.pl taki oto ciąg
    > znaków:
    >
    > To samo miałem w oplu. Za wymianę kompletnego rozrządu wraz z pompą wody w
    > vectrze w ASO zapłaciłem ok. 760zł, w nieASO wołali 900-1000zł...

    W Renault w Lagunie II bez pompy zawołali więcej niż z pompą w zakładzie.

    Ale z kolei szukając do mojej Alfy 156 tylnych amorów zszokowałem się -
    znajdziecie amorki za 90zł/szt? Tyle kosztowały oryginały. Nie mogłem innych
    ponizej 200 stów znaleźć (z przednimi było odwrotnie za to). Podobnie miałem
    z czujnikiem ciśnienia do klimatyzacji. Najtaniej w salonie. Jak się zatkają
    kompletnie dysze spryskiwaczy to też w ASO kupuję bo groszowe sprawy.

    Irokez
    AR 156 2.4JTD

  • 57. Data: 2010-08-18 09:11:59
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 17 Sie, 13:48, Karthoon <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > oczywiście niewielki - coś +- 80k-90k do sprzedaży.
    > Trudno sobie wyobrazić miej awaryjny samochód :-)

    Bezawaryjna to jest Corolla E11, w ktorej w przeciagu 250kkm
    wymieniane byly wycieraczki, opony, olej i swiece.

    To, o czym piszesz to zupelnie przecietnawy wynik.

    pozdr
    Adam

  • 58. Data: 2010-08-18 09:41:36
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Może nie fiata :) poza tym te co są tanie to z kratką :)

    a to widziales?
    http://www.auto-swiat.pl/artykuly,Wielkie-brawa-dla-
    Fiata-Bravo-Test-dlugodystansowy-,29256,1.html

    IMHO fiaty sa mocno niedocenione albo inne mocno przeceniane.

  • 59. Data: 2010-08-18 23:15:14
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 21:55:15 +0200, Cavallino napisał(a):

    > No i się właśnie zdziwiłem, że jednak warto sprawdzać ceny i w ASO, a z góry
    > zakładałem że nie ma sensu.

    Inny przykład:
    Lampa do jakiegoś starego Merca w ASO po 380zł ale ludzie nie sprawdzają no
    bo samochód >20 lat ... więc na giełdzie kupują używki po 500 zł....

  • 60. Data: 2010-08-24 16:01:09
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    ALGI nabazgrał:
    > Inny przykład:
    > Lampa do jakiegoś starego Merca w ASO po 380zł ale ludzie nie sprawdzają
    > no bo samochód >20 lat ... więc na giełdzie kupują używki po 500 zł....

    Ja mam podobnie z Volvo, kupuje i robię w ASO bo na części mam -40% a na
    robociznę -50% i ceny zaczynają się robić śmiesznie tanie :)