  • 41. Data: 2010-08-17 11:01:28
    Temat: Re: Nowe auto do 45k
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Wczoraj jezdziłem ceedem a tydzień temu venga i znam oba auta .. mam 2m
    > wzrostu i patrzę na coś takiego jak wymiary :) i jak się siedzi to w obu
    > przypadkach wygląda to podobnie ...

    Próbowałeś wejść za fotel kierowcy ustawiony pod siebie?
    Nie widziałeś różnic?
    No to podziwiać....

    >powiem inaczej jeden i drugi mają plusy i minusy teraz pytanie kto ma
    >więcej plusów a kto minusów ...

    A te plusy vengi?
    Ilość schowków jak to w vanie, czy jeszcze coś?

  • 42. Data: 2010-08-17 11:15:07
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Cavallino nabazgrał:
    > Próbowałeś wejść za fotel kierowcy ustawiony pod siebie?
    > Nie widziałeś różnic?
    > No to podziwiać....

    Widziałem i ceed i tu bardziej pasuje .. ALE pamiętajmy że tym autem będzie
    w 90% jezdzić kobieta a nie ja ... :)

    > A te plusy vengi?
    > Ilość schowków jak to w vanie, czy jeszcze coś?

    Właśnie Venga ma mało schowków i dla mnie to jest minus za to ma lepiej
    zorganizowany bagażnik i fotele z tylu (są przesuwane)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

  • 43. Data: 2010-08-17 11:17:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Cavallino nabazgrał:
    >
    > Widziałem i ceed i tu bardziej pasuje .. ALE pamiętajmy że tym autem
    > będzie w 90% jezdzić kobieta a nie ja ... :)

    No w sumie tak, pewnie nie ma moich gabarytów, więc ta ilość miejsca ma
    mniejsze znaczenie.
    Gdyby jeszcze nie to koreańskie wykonanie w twardym plastiku.
    Czuć że ceed to jednak auto pod europejskie gusta.

  • 44. Data: 2010-08-17 11:25:25
    Od: "Pawel" <p...@p...fpreczm>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:4c694b45$0$22794$65785112@news.neostrada.pl...

    > A ten stol do masazu to gdzie? Na dach?

    Nie, do środka. Składany stół do masażu full wypas ma wymiary ok 100 cm x 70
    cm x 18 cm. W smarcie przednie siedzenie się składa (potrzeba na to 4
    sekundy)
    Ten stół wejdzie nawet bez składania siedzenia pasażera.

    Ostatnio do smarta weszło to
    http://smartklub.pl/uploads/newbb/4_4c0729b363bf2.jp
    g plus 2 osoby.

    pozdro
    pleśniak

  • 45. Data: 2010-08-17 11:26:47
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Cavallino nabazgrał:
    > No w sumie tak, pewnie nie ma moich gabarytów, więc ta ilość miejsca ma
    > mniejsze znaczenie.

    2m wzrostu ale gruby już nie jestem :) straciłem 50 kg :)

    > Gdyby jeszcze nie to koreańskie wykonanie w twardym plastiku.
    > Czuć że ceed to jednak auto pod europejskie gusta.

    Plastiki w jednym i drugim takie sobie (przyzwyczajenie do volvo) ale
    głównie przy wyborze auta liczy się zdanie kobiety i one mają swoje gusta.
    Ja powiem że wachami się między tymi trzema modelami i sam nie wiem, każde z
    nich ma zalety jak i wady .... to co jest przeciw seed (mi się na razie
    chyba najbardziej podoba z dowiadczenia na drodze, jazda testowa) ale w
    innych też było to coś ... a... to coś to pakiet:

    PAKIET BEZPIECZEŃSTWA : poduszki powietrzne boczne dla kierowcy i pasażera,
    pełnowymiarowe kurtyny powietrzne,
    system stabilizacji toru jazdy (ESC), system kontroli trakcji (TCS), system
    wspomagający pokonywanie podjazdów (HAC), aktywne zagłówki foteli przednich,
    automatyczna blokada drzwi podczas jazdy

    i to mam w Venga w tej samiej cenie (a nawet mniej) niż w ceed .... ja mam
    doświadczenie na drodze ale żona nie i ona woli mieć te pakiety zwłaszcza że
    zbliża się zima ....

  • 46. Data: 2010-08-17 11:28:03
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Pawel nabazgrał:
    > Ostatnio do smarta weszło to
    > http://smartklub.pl/uploads/newbb/4_4c0729b363bf2.jp
    g plus 2 osoby.

    A do malcha weszło 20 osób i co :)
    Czy SMART dalej ma silniki na 100k i do remontu czy już cos poprawili :)

  • 47. Data: 2010-08-17 11:33:29
    Od: "Pawel" <p...@p...fpreczm>

    > Pawel nabazgrał:
    g plus 2 osoby.

    > A do malcha weszło 20 osób i co :)
    > Czy SMART dalej ma silniki na 100k i do remontu czy już cos poprawili :)

    ALe ja mówie o zapakowaniu tego wszystkiego i przejechaniu 220 kilometrów.
    Ja proponowałem cdi (diesle zawsze były trwałe).
    Już można zamawiac smarta poliftowego nawet z poduszkamu na kolana
    (airbagami, nie puchowymi).

    plesniak

  • 48. Data: 2010-08-17 11:42:55
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Pawel nabazgrał:
> [...]
    > Ja proponowałem cdi (diesle zawsze były trwałe).
    > Już można zamawiac smarta poliftowego nawet z poduszkamu na kolana

    Ok ... powiem inaczej .. za mały dla 2 osób dorosłych + dziecko +
    ewentualnie przewiezienie babci z działki ....

  • 49. Data: 2010-08-17 12:39:55
    Od: Karthoon <k...@g...com>

    On 17 Sie, 11:28, "Chris" <s...@g...pl> wrote:
    > Pawel nabazgrał:

    pgplus 2 osoby.

    > A do malcha weszło 20 osób i co :)
    > Czy SMART dalej ma silniki na 100k  i do remontu czy już cos poprawili :)

    Nie doceniasz niemieckiej technologii - bez problemu wytrzymywał 120k,
    a jak uważnie śledziłeś branie oleju i robiłeś odpowiednie dolewki, to
    nawet miałeś szanse na 130k ;-)

  • 50. Data: 2010-08-17 12:43:44
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Karthoon nabazgrał:
    > Nie doceniasz niemieckiej technologii - bez problemu wytrzymywał 120k,
    > a jak uważnie śledziłeś branie oleju i robiłeś odpowiednie dolewki, to
    > nawet miałeś szanse na 130k ;-)

    Znajomemu przy 70k przestała działać klima .. teraz czeka aż padnie mu
    silnik .. ogólnie zadowolony na początku potem mówi że tragedia :( sypie
    się wszystko dotego drogie naprawy ....