  • 31. Data: 2010-08-17 00:59:25
    Temat: Re: Nowe auto do 45k
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Cavallino wygenerował w news:i4c531$upm$1@news.onet.pl taki oto ciąg
    znaków:
    > No i się właśnie zdziwiłem, że jednak warto sprawdzać ceny i w ASO, a z
    > góry zakładałem że nie ma sensu.

    To samo miałem w oplu. Za wymianę kompletnego rozrządu wraz z pompą wody w
    vectrze w ASO zapłaciłem ok. 760zł, w nieASO wołali 900-1000zł...
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 32. Data: 2010-08-17 08:34:19
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    mateoos nabazgrał:

    > Czemu nie ma na liście Peugeota 207? Powinien spełnić wymagania i mieści
    > się w założonej kwocie - ale trzeba podjechać bezpośrednio do salonu.

    Za mały ....

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

  • 33. Data: 2010-08-17 08:39:52
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Seba_Fan nabazgrał:

    > ja bym wybrał ten, z tym że dla zonki moze byc za duzy, moze mniejszy i20
    > 1,4 benzynaka jak zona duzo nie jezdzi, i30 jest duzy i pakowny, jesli
    > ktos z tylu siedzi to naprawde jest wygodnie i duzo miejsca kosztem
    > bagaznika no ale stylistycznie kia sa ladniejsze

    Na razie stajemy na i30 - Kia ceed i Kia Venga i tu mamy dylemat bo w
    sumie wszystkie auta są bardzo podobne do siebie .... i30 i ceed mają
    zawieszenie wielowachaczowe za to venga beke skrętną i venga mimo że ma
    najlepiej zaprojektowane wnętrze pod względem funkcjonalości i wyposażenia
    to jak dla mnie jest twarda i podskakuje na każdym wyboju. Może jak się
    troszkę pojezdzi to się to ustabilizuje i wyrobi (auto testowe miało 2km na
    liczniku), ceed jest dużo bardziej mięki tak samo jak i30 ... no i nie wiem
    :) dodam że aute nie tyko będzie jeżdziła żona ale też ja bo jest bardziej
    ekonomiczne niż moje volvo :) poza tym będą wypady za miasto więc i trasy
    też zobaczy ...

  • 34. Data: 2010-08-17 09:22:42
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości:

    > Żona szuka auta dla siebie i padło wstępnie na:
    >
    > Kia Venga
    > Kia Ceed
    > Hyundai I30
    > Opel Astra Classic III
    > Opel Meriva
    > Seat Ibiza

    Piszesz że już wybrałeś (wstępnie)...I30. Warto było się rozejrzeć na
    allegro.. znalazłbyś oferty autek znacznie lepszych aniżeli te które
    wyminiłeś. Lepszych pod względem wykończenia, silników i wyposażenia.
    Znalazłbyś nowe jak i roczne z gwarancją bądź nowe ale z rocznika 09'

    Przykładowo:
    AR MiTo 1.4
    choć ten samochód jest najmniejszy spośród w/w. to warto się nim
    przejechać...choćby dla prowadzenia, które nie oferują w/w. autka.
    http://skocz.pl/Mito

    Fiat Bravo
    http://skocz.pl/Bravo10

    Fiat Grande Punto
    zarówno diesel 75 konny jak i T-Jet...choć najczęściej byłoby to 1.2 bądź
    1.4
    http://skocz.pl/grandePunto

    Zaś najlepszy z nich byłby Focus II 1.6 bądź 1.8. Nie muszę Cię przekonywać
    o właściwościach trakcyjnych takiego wozu.
    http://skocz.pl/focusII

    Do wyboru są jeszcze wspomniana Ibiza i Fabia.

    Ja brałbym foke. Choć przed zakupem trzeba te auta sprawdzić pod względem
    przygód...takich jak M6, które podałeś kilka wątków wcześniej.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 35. Data: 2010-08-17 09:48:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mateoos nabazgrał:

    > Za mały ....

    Ibiza taka sama...

  • 36. Data: 2010-08-17 09:50:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > najlepiej zaprojektowane wnętrze pod względem funkcjonalości i wyposażenia
    > to jak dla mnie jest twarda i podskakuje na każdym wyboju.

    Przede wszystkim to dużo mniejsze i gorzej wykonane auto.
    Ciasnawe, z twardym plastikiem i jak już sam pisałeś z gorszym zawieszeniem.
    Absolutnie powinieneś ją skreślić z listy.
    Co z tego, że to mikrovan, jak miejsca w nim mniej niż w Ceedzie, a ceny
    zbliżone.

  • 37. Data: 2010-08-17 10:43:08
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Cavallino nabazgrał:
> [...]
    > zawieszeniem. Absolutnie powinieneś ją skreślić z listy.
    > Co z tego, że to mikrovan, jak miejsca w nim mniej niż w Ceedzie, a ceny

    Podobnie w granicach błędu statystycznego :)

    Porównanie wymiarów wnętrz pojazdów Kia

    Model Przestrzeń na głowę przód/tył (mm) Przestrzeń na nogi przód/tył (mm)
    Szerokość na wysokości ramion przód/tył (mm)

    Kia Venga 1020/980 1080/901 1384/1364 1384/1364
    Kia cee'd 5-dr 1020/980 1105/900 1410/1385 1410/1385

    Porównanie wymiarów pojemności ładunkowej pojazdów Kia

    Model Tylne siedzenia w pozycji normalnej (l) Tylne siedzenia złożone (l)
    Kia Venga 570-314* 1253
    Kia cee'd 5-d 340 1300

  • 38. Data: 2010-08-17 10:51:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Szerokość na wysokości ramion przód/tył (mm)
    >
    > Kia Venga 1020/980 1080/901 1384/1364 1384/1364
    > Kia cee'd 5-dr 1020/980 1105/900 1410/1385 1410/1385

    Co tylko dowodzi, że cyferki nie oddają wszystkiego.
    Bo to niby tylko po 2-3 cm w każdą stronę, ale różnica w realu jest
    zauważalna od pierwszego strzału.
    I nie może być inaczej - Venga to auto mniejsze o wiele cm, inna bryła (i
    pozycja na kanapie) trochę jej pomaga, ale nie likwiduje różnic.

  • 39. Data: 2010-08-17 10:55:20
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Bugatti nabazgrał:
> [...]
    > wyminiłeś. Lepszych pod względem wykończenia, silników i wyposażenia.
    > Znalazłbyś nowe jak i roczne z gwarancją bądź nowe ale z rocznika 09'

    Tak szukałem, albo dawno sprzedane albo cena ta sama co w mnie w wawie
    (oczywiście rozmawiając w salonie)

> [...]
    > choć ten samochód jest najmniejszy spośród w/w. to warto się nim
    > przejechać...choćby dla prowadzenia, które nie oferują w/w. autka.

    Nie ma nowych w tej cenie .... poza tym małe.

    > Fiat Bravo
    > http://skocz.pl/Bravo10
    > Fiat Grande Punto
    > zarówno diesel 75 konny jak i T-Jet...choć najczęściej byłoby to 1.2 bądź
    > 1.4
    > http://skocz.pl/grandePunto

    Może nie fiata :) poza tym te co są tanie to z kratką :)

    > Zaś najlepszy z nich byłby Focus II 1.6 bądź 1.8. Nie muszę Cię
    > przekonywać o właściwościach trakcyjnych takiego wozu.
    > http://skocz.pl/focusII

    Poniżej 50k to tylko z kratką a te co podałeś w linku to w 90% ceny netto.
    tak więc 44tyś +22% VAT ...

    > Do wyboru są jeszcze wspomniana Ibiza i Fabia.

    Fabia za mała ... Ibiza super i taki był typ i upodobanie żony ale w cenie
    mniejszej niż 50k nie ma klimy, radia golas jak się patrzy a te oferty co są
    w necie to już dawno historia i tylko marketnig :) byłem pytałem.

    > Ja brałbym foke. Choć przed zakupem trzeba te auta sprawdzić pod względem
    > przygód...takich jak M6, które podałeś kilka wątków wcześniej.

    Fok nie ma w tej cenie .... to co jest w necie to fikcje albo nie będę
    jechał 500km żeby dowiedzieć się na miejscu że już nie ma ...

  • 40. Data: 2010-08-17 10:57:10
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Cavallino nabazgrał:
> [...]
    > I nie może być inaczej - Venga to auto mniejsze o wiele cm, inna bryła (i
    > pozycja na kanapie) trochę jej pomaga, ale nie likwiduje różnic.

    Wczoraj jezdziłem ceedem a tydzień temu venga i znam oba auta .. mam 2m
    wzrostu i patrzę na coś takiego jak wymiary :) i jak się siedzi to w obu
    przypadkach wygląda to podobnie ... powiem inaczej jeden i drugi mają plusy
    i minusy teraz pytanie kto ma więcej plusów a kto minusów ...