  • 21. Data: 2010-08-16 14:00:53
    Temat: Re: Nowe auto do 45k
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Seba_Fan nabazgrał:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i4b4bi$88k$1@news.onet.pl...
    > ten nowy sportage wyglada swietnie, niestety nie widzialem go w
    > rzeczywistosci, ale juz na fotkach wzbudza u mnie maly usmiech, moze
    > nawet bedzie fajniejszy nix Hyundai ix35

    Siedziałem w obu i Sportage dużo bardzij mi się podoba ....

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

  • 22. Data: 2010-08-16 14:08:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nowe auta więc na razie trudno o wiarygodne dane .... :)

    Ceed jest na rynku 4 lata, ja sam jeżdżę nim ponad 3.
    Megane w tym czasie zdążyło mi się zepsuć kilkanaście razy, w tym kilka
    bardzo poważnie (tzn. za wiele tys zł).
    W Ceedzie wymieniłem w sobotę łącznik stabilizatora - koszt całości ok.70
    zł.
    Żeby było śmieszniej - wymiana (robota) kosztowała w ASO taniej, niż w
    dowolnym warsztacie które sprawdziłem.

  • 23. Data: 2010-08-16 14:10:48
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 12:33:39 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie.
    > Na silnik masz 7 lat właśnie.

    ale masz też limit 150 tyś km więc z 7 lat może się zrobić 3-4 :(

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 24. Data: 2010-08-16 14:39:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Aug 2010 13:59:59 +0200, Chris wrote:
    >Seba_Fan nabazgrał:
    >
    >I do tego nie ma limutu kilometrów :)

    Tylko fabryka nie odpowiada za zuzycie elementow :-)

    J.

  • 25. Data: 2010-08-16 14:39:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ale masz też limit 150 tyś km więc z 7 lat może się zrobić 3-4 :(

    Może.
    Zależy jak kto jeździ.
    Bez limitów są tylko 3 lata - konkurencja raczej nie ma więcej.
    Wyjątek to i30 - czasem może być bardziej opłacalna gwarancja teoretycznie
    krótsza.

  • 26. Data: 2010-08-16 15:48:41
    Od: "Pawel" <p...@p...fpreczm>

    > Wymagania, głównie 90% jazda w mieście (Warszawa), wygodne jak na tą
    > klasę, klimatyzacja wystarczy manualna, lusterka elektryczne i
    > podgrzewane, spory

    Spokojnie dostaniesz nowego smarta, na miasto super, klima jest dziecko
    wsadzisz. Po co wozić pustą tylną kanapę. A i spalanie w granicach 3,5 - 4
    litrów jak weźmiesz cdi.

    pozdr
    PL

  • 27. Data: 2010-08-16 16:29:23
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-08-16 15:48, Pawel pisze:

    > Spokojnie dostaniesz nowego smarta, na miasto super, klima jest dziecko
    > wsadzisz. Po co wozić pustą tylną kanapę. A i spalanie w granicach 3,5 - 4
    > litrów jak weźmiesz cdi.

    A ten stol do masazu to gdzie? Na dach?

  • 28. Data: 2010-08-16 20:05:28
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-16 09:29, Chris pisze:
    > Żona szuka auta dla siebie i padło wstępnie na:
    >
    > Kia Venga
    > Kia Ceed
    > Hyundai I30
    > Opel Astra Classic III
    > Opel Meriva
    > Seat Ibiza

    Czemu nie ma na liście Peugeota 207? Powinien spełnić wymagania i mieści
    się w założonej kwocie - ale trzeba podjechać bezpośrednio do salonu.

  • 29. Data: 2010-08-16 21:19:09
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Mon, 16 Aug 2010 14:08:34 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Żeby było śmieszniej - wymiana (robota) kosztowała w ASO taniej, niż w
    > dowolnym warsztacie które sprawdziłem.

    Ja kiedyś w starym Civicu wymieniałem duże tuleje z tyłu w zawieszeniu i w
    ASO Autowest wyszło taniej niż w jakimkolwiek niezależnym warsztacie
    (sprawdziłem chyba z 10...)

  • 30. Data: 2010-08-16 21:55:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ALGI" <a...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ja kiedyś w starym Civicu wymieniałem duże tuleje z tyłu w zawieszeniu i w
    > ASO Autowest wyszło taniej niż w jakimkolwiek niezależnym warsztacie
    > (sprawdziłem chyba z 10...)

    No i się właśnie zdziwiłem, że jednak warto sprawdzać ceny i w ASO, a z góry
    zakładałem że nie ma sensu.