  • 1. Data: 2011-01-26 10:20:34
    Temat: Nowe Orange Go i pakiet 1000 minut
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Mam numer w Nowe Orange Go - w panelu administracyjnym przez www mam
    wyszczególnioną usługę z której niby mogę skorzystać - Pakiet 1000 minut - w
    dostępnych usługach obniżających koszty. Na stronach orange jest to dostępne
    tylko w Orange One - jak to jest? W regulaminie usługi też napisane że w
    Orange One.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2011-01-26 18:03:00
    Temat: Re: Nowe Orange Go i pakiet 1000 minut
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 11:20, --=olo=-- pisze:
> [...]
    > tylko w Orange One - jak to jest? W regulaminie usługi też napisane że w

    Ja mam ONE i dałam się nabrać na te minuty. Przepadło mi 995 minut.
    To są minuty tylko do Orange, a nie do Wszystkich.

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-01-27 07:24:31
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    Ja mam ONE i dałam się nabrać na te minuty. Przepadło mi 995 minut.
    To są minuty tylko do Orange, a nie do Wszystkich.

    a mi właśnie na tym zależy ale nie jest twoja odpowiedź na temat...

    --=olo=--

  • 4. Data: 2011-01-27 08:18:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 19:03:00 +0100, animka napisał(a):

    > Ja mam ONE i dałam się nabrać na te minuty. Przepadło mi 995 minut. To
    > są minuty tylko do Orange, a nie do Wszystkich.

    O! Właśnie! ;-)

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2011-01-31 08:26:43
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 27.01.2011 08:24, --=olo=-- wrote:
> [...]
    > To są minuty tylko do Orange, a nie do Wszystkich.
    >
    > a mi właśnie na tym zależy ale nie jest twoja odpowiedź na temat...

    to jeszcze popatrz na ważność tego pakietu i rozważ czy jest sens tego
    używać
    Marx