  • Data: 2019-11-05 10:47:20
    Temat: Re: Nowe. Na zamek.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:827ci65wwb34$....@m...org...
    Mon, 4 Nov 2019 17:47:35 +0100, J.F.

    >Wiara matką... przecież dotychczasowa sytuacja to nie był brak
    >przepisów,
    >tylko mentalne dno i brak elementarnego pomyślunku. Liczenie że
    >wszystko
    >zacznie działać jak należy wejściem tego przepisu to marzenia ściętej
    >głowy.

    IMO - mylisz sie. Brakowalo tylko drobnego impulsu.

    Poczekamy, zobaczymy - kiedy przepis wejdzie w zycie ?
    Niestety - nie bardzo mam gdzie zaobserwowac zmiane obyczajow :-)

    Ale jak juz korek na dwoch pasach bedzie ... to czemu mialbys zjezdzac
    w polowie ?

    >Utopia.

    Kultura. Albo jak kto woli - zamek.
    A u nas - jedni kultury maja za duzo, a innym brak, i zamka nie ma
    :-P

    >A może ma coś z głową.

    >I po co?

    >To się zwalnia i płynnie włącza pod koniec.

    No i tak sobie jedziesz za jakim wiekszym pojazdem typu dostawczak,
    on zjezdza przed tira, a ty widzisz barierke w odleglosci 5m i kabine
    tira po prawej ...

    >Z pewnością tak będzie.

    A wystarczyloby sie przypasowac tych pare samochodow wczesniej i moze
    nawet zjechac.

    J.