  • Data: 2019-11-02 11:20:58
    Temat: Re: Nowe. Na zamek.
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2019-11-02 o 05:04 +0100, BronkL napisał:
    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza się, będzie wesoło, bo wielu opornych nie przyjmuje
    > do świadomości, że można jeździć na zamek.
    > Będą się tłumaczyć : "Gdybym go wpuścił to bym zdewastował
    > płynność ruchu na moim pasie".

    Kolega zapomina tutaj o fizyce. Michał jeździ ekologicznym, dwu-tonowym
    miejskim SUVem 4x4 na węgiel. Takie auto nie jest w stanie zatrzymać się
    w miejscu - koleś wyznający zasadę suwaka powinien o tym wiedzieć, dla
    własnego dobra. Poza tym, zasada suwaka oczywiście jest słuszna, ale
    obowiązuje wyłącznie kiedy na drożnym pasie nie ma już żadnego
    samochodu.

    Mateusz