  • 11. Data: 2010-02-25 10:38:38
    Temat: Re: Nowa zabawka policjantów
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:468f0fa9-7090-4afa-8bff-1d3d9b8f333f@t2
    3g2000yqt.googlegroups.com...

    > Gupi byłem i przyjąłem bo nie chciało mi się szarpać i włuczyć po
    > sądach za 30 PLN-ów. Ale z punktami bym nie przyjął.

    Ja tez bym przyjal - potem szargania sie po sadach, pisania, wyjasniania,
    itp. a nie mozna powiedziec, ze sprawa na 100% wygrana. Za 30pln? W zyciu by
    mi sie nie chcialo, a dla ideologii to nie mam czasu po sadach ganiac.

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. teraz to sie posypie flejmik;)

  • 12. Data: 2010-02-25 11:06:14
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"gildor" i de Fresz pisze:
    Może akurat mieli taką akcję.
    no i właśnie. zajebiste słowo. akcja. zamiast działać, mają akcję.

    Zdziwieni??? Przeciez w SM podstawowe kadry to cwiercintelgencja. Wiec na
    odprawie dostaja info jakiego przepisu maja pilnowac danego dnia.
    I tak jesli danego dnia gonia handlujacych w miejscach zabronionych to
    smialo mozna obok parkowac na trawniku. Nie bede taki koles wiedziec co
    wpisac w mandat i nie wlepi.
    Kolo mnie jest hala sportowa ktora wynajela swoj parking na platny strzezony
    a kibice w czasie zawodow oblepiaja swoimi pojazdami wszelkie mozliwe
    trawniki miejsca dla inwalidow etc. A straz przyjezdza i wali mandaty tylko
    tym ktorzy wjechali na zakaz - pod okna aktywistki spolecznej - bo ona ich
    wzywa i pokazuje palcem ktore auta maja ukarac. A samochody na trawnikach
    wcale ich nie interesuja.

    Tytus z fabryki

    4894 (20100225) __________

  • 13. Data: 2010-02-25 11:11:18
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    No a co maja powiedzieć oficjalnie? Tylko takie coś. Mi chcieli wlepić
    mandat jak sobie stałem nad Wisłą (dzięki jakiemuś chujowi który
    zadzwonił, że niby po ścieżkach rowerowych jeżdżę) i próbowałem
    negocjować to policmajster wyjechał z tekstem "a pan wie, że jest
    dziura w budżecie? czym mamy ją załatać?
    _

    ja ostatnio dostałem za brak światełka w rowerze :))) no i chyba przywitanie
    "ja pierdolę ale się wam nudzi" sprowokowało aż 50 zł :) ale radiowóz zaczął
    się gotować dopiero dalej gdy powiedziałem że ja nie jestem policjantem i
    stać mnie na takie mandaty :) bo tak biednego człowieka na spacerze co sobie
    spokojnie jedzie poboczem, przecież kolor roweru mam odblaskowy :)

  • 14. Data: 2010-02-25 11:12:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tytus z fabryki pisze:
    > ***"gildor" i de Fresz pisze:
    > Może akurat mieli taką akcję.
    > no i właśnie. zajebiste słowo. akcja. zamiast działać, mają akcję.
    >
    > Zdziwieni???

    wcale. walcze z tym. w duchu.

    > Przeciez w SM podstawowe kadry to cwiercintelgencja.

    ale ja o policji pisałem.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 15. Data: 2010-02-25 11:34:45
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-25 12:06:14 +0100, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> said:

    > I tak jesli danego dnia gonia handlujacych w miejscach zabronionych to
    > smialo mozna obok parkowac na trawniku. Nie bede taki koles wiedziec co
    > wpisac w mandat i nie wlepi.

    A nie, to będzie wyglądało tak:
    - Za to parkowanie na trawniku to dostanie pan mandat 200 zł (max z
    taryfikatora)
    - Ile???!!!
    - No wie pan, jak tak muszę, ale wygląda pan na sympatycznego, więc
    może się dogadamy
    - ?
    - No więc załóżmy, wie pan, tak hipotetycznie, że pan tu wcale nie
    parkuje, tylko obok na chodniku rozłożył polówkę ze sznurówkami...
    - Panie, co pan, ja w banku w pracuję!
    - No ale tak sobie wyobraźmy, no i ja tu wtedy bym musiał pana ukarać
    mandatem w wysokości 50 zł...

    Zostań aktywistką ;-)

    de Fresz

  • 16. Data: 2010-02-25 13:29:06
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "gildor"
    wcale. walcze z tym. w duchu.
    ale ja o policji pisałem.

    A to przepraszam - tam sa cwansze gapy i w zasadzie znaja przepisy -
    zwlaszcza WRD

    Tytus z fabryki

    4894 (20100225) __________

  • 17. Data: 2010-02-25 13:39:57
    Temat: Re: [Wawa] Nowa zabawka policjantów
    Od: fv <f...@c...com>

    AZ wrote:
    > Więc jak już namierzą to raczej nie odpuszczą...

    Miałem się powstrzymać jeszcze w tym roku, ale widzę że nie ma wyjścia. Trzeba będzie
    jednak podgiąć
    te tablice.

    Ostatnio dostałem mandat, bo komuś przeszkadzało że w osiedlową uliczkę przez linię
    ciągłą w lewo
    skręcają auta. Ciekawe co mamy zrobić jak legalna droga to 10 minut więcej stania w
    korku.
    No ale policji się rozstawiła i zarobiłem swoje pierwsze w życiu 5pkt karnych.

    Policjant się tłumaczył, że komendant mu kazał, bo ludzie narzekają (piszą maile), że
    prawo nie jest
    szanowane.

    Bardziej mnie załamała ta "postawa obywatelska" niż sam mandat. Nie wiem, może to
    jakaś oznaka
    cywilizacji, ale donieść na sąsiada? Przecież wszyscy mieszkamy na tym samym
    osiedlu...

    Takie kamery, takie TVN Uwaga Pirat i chrzanienie w telewizji że prędkość jest
    przyczyną wypadków
    mogą niedługo odnieść skutek w postaci całkowitej pacyfikacji. I wtedy w końcu wujek
    Zenek będzie
    mógł normalnie prowadzić swojego poloneza i nikt go nie będzie wyprzedzał.

    Dokąd to wszystko zmierza...

    --
    fv
    jeszcze tydzień, może dwa

  • 18. Data: 2010-02-25 13:53:00
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "fv"
> [...]
    jakaś oznaka
    >cywilizacji, ale donieść na sąsiada? Przecież wszyscy mieszkamy na tym samym

    I co z tego? Jak ci sąsiad obrobi mieszkanie, to też będzie wszystko OK,
    bo przecież mieszkacie na tym samym mieszkaniu?

    >Dokąd to wszystko zmierza...

    Do normalności.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb
    `b K...@e...eu.org d'

  • 19. Data: 2010-02-25 21:43:41
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości

    > I co z tego? Jak ci sąsiad obrobi mieszkanie, to też będzie wszystko OK,
    > bo przecież mieszkacie na tym samym mieszkaniu?

    Nie myślałeś żeby być w takiej.. armii?U mnie ona się zawsze ujawnia o 11ej
    w niedzielę, 100 m dalej jest kościół, armia pilnuje wszech obec porządku,
    do mnie raz wezwała straż z powodu 10u cegieł przy mojej stronie płotu, były
    niezłe jaja przy kontroli :) armia też strasznie nie lubi mojej osoby i
    mojego groźnego psa na którego są skargi (jest niebezpieczny za siatką),
    warunki przyjęcia to min. 80 lat i moherowa czapka, spotkania raz w
    tygodniu, wpisowe i opłata członkowska co tydzień

    > Do normalności.

    normalne by było jakby po tych doniesieniach starli co kawałek farbę

  • 20. Data: 2010-02-26 07:23:53
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w
    > wiadomości

    > normalne by było jakby po tych doniesieniach starli co kawałek farbę

    Ale to sąsiad by musiał znać numer do Zarządu Dróg, a nie tylko na
    policję.

    --
    Jasio
    vx etz