eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywność energetyczna › Re: Nowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywność energetyczna
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Nowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywność energetyczna
    <510d4221$1@news.home.net.pl> <h...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <xw65bw75gzg5$.9z8fmj7cah8d.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1a3twpsbuux50$.tgb61ixcgc7v.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <j...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <lwmu09bblidz$.ixi7v0xtamsl.dlg@40tude.net>
    Date: 04 Feb 2013 23:52:19 GMT

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > Zapewne wnuki nie przeżyją regresu cywilizacyjnego jeśli nie postarasz
    > się o gładkie przejście gospodarki przez etap paliw kopalnych. Więc nie
    > pobrzękuj szabelką tylko weź się do roboty.

    Robotę mam z dala od lamusa, więc o szabelkę w niej trudno. Raport Klubu
    Rzymskiego (koniec lat 60, jakby kto nie wiedział) przewidywał, że do
    końca XX wieku wyczerpią się wszystkie surowce energetyczne. To oczywiście
    były brednie, ale nie jest ładnie nad ojców sie wywyższać -- współcześni
    mędrcy wcale lepsi w proroctwach nie są. Jednak tak czy inaczej, kiedyś
    te paliwa się skończą, a przynajmniej będa trudniejsze do zdobycia. My zaś,
    w imię na prędce dorobionej ideologii, spijamy śmietankę w postaci wygodnej
    ropy i gazu, a dla wnuków zostawiamy bardziej kłopotliwy węgiel. To jest
    zbrodnia przeciwko ludzkości. Za takie rzeczy paru gości powieszono
    w Norymberdze (pozwoliłem sobie nawiązać do poetyki, która pojawiła się
    na początku naszej dyskusji).

    --
    Jarek