eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNowa ustawa o oznaczeniu produktów - efektywność energetyczna › Re: Nowa ustawa o oznaczeniu produkt?w - efektywno?? energetyczna
  • Data: 2013-02-01 23:23:47
    Temat: Re: Nowa ustawa o oznaczeniu produkt?w - efektywno?? energetyczna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 Feb 2013 21:48:35 +0100, MT napisał(a):

    > Czyli sugerujesz ze do tej pory przez kilkadziesiat lat bylismy
    > oszukiwani i pobor mocy podawany na urzdazeniach nie byl prawdziewy ?
    > Z tego co pamietm chyba okreslala to jakas norma.

    Akurat w takich urzadzeniach to zazwyczaj go nie bylo.

    Po drugie - czasem bywal zawyzany - nie wiem czy dla bezpieczenstwa, czy
    dla dupokrytki - pisali na zasilaczu np 5W, czy np 0.2A po pierwotnej, czy
    1.2A po wtornej stronie, bo nikomu to nie przeszkadzalo, a urzadzenie
    zazwyczaj bralo mniej.

    Po trzecie ... a jaka jest moc np telefonu komorkowego ?
    A czas czuwania to nicy prawdziwi podali ?

    A po czwarte - co z tego ze ci podadza iz moc odtwarzacza dvd jest np 30W i
    zawyzona, kiedy po kieszeni bije cie to ze on bierze 20W nawet gdy nie
    odtwarza ?

    J.