eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowa reklama Orange.Re: Nowa reklama Orange.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.artcom.pl!not-for-mail
    From: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowa reklama Orange.
    Date: Mon, 20 Apr 2009 21:40:14 +0200
    Organization: ARTCOM ISP
    Lines: 30
    Message-ID: <gsij30$1vf6$1@omega.artcom.pl>
    References: <gshaoo$1b0h$1@omega.artcom.pl> <gsiep8$4vt$1@news.onet.pl>
    <gsiev7$2b5$2@news.dialog.net.pl> <gsiis1$idc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.246.156.87
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: omega.artcom.pl 1240256416 64998 94.246.156.87 (20 Apr 2009 19:40:16 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Apr 2009 19:40:16 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gsiis1$idc$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:969047
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "..:: sjf ::.." <s...@u...org.invalid> napisał w
    wiadomości news:gsiis1$idc$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2009-04-20 20:30, Czarek pisze:
    >> W dniu 2009-04-20 20:25, ..:: sjf ::.. napisał:
    >>> W dniu 2009-04-20 10:12, Darek pisze:
    >>
    >>> Ciekawie teraz uczą w szkołach, że oglądający nie rozumie co ogląda...
    >>
    >> No to wyjaśnij mi jaki sens jest zrobić takiego knota jak obecna reklama
    >> simplusa, która atakuje z każdego kanału.
    >> Wiem co chcieli ostatecznie przekazać ale sposób w jaki to zrobili jest
    >> dla mnie całkowicie niezrozumiały...
    >>
    >>
    > Ale ja nie oceniam reklamy - pokazuję jedynie, że dało się zrozumieć sens
    > reklamy orange'a. Poza tym nie zgadzam się z wątkotwórcą, iż dopiero w
    > wieczornej reklamie podali więcej szczegółów, gdyż ja już chyba w sobotę,
    > a na pewno w niedzielę, widziałem tą reklamę wraz z podaniem szczegółów.
    >
    > --
    > Szczepan J. Fijał :: sjf @ 50°07'N 18°58'E
    > xmpp:s...@j...pl | tlen:sjf | gg:2604451 | skype:s.fijal?call
    > "2 nie jest równe 3 - nawet dla dużych wartości 2."


    Nie wszyscy musieli wtym samym czasie tą rekame widzieć bo ja dopiero
    dzisiaj ja zauważyłem i dopiero dwa razy w ciagu dnia co np. innych
    produktów lub innych sieci mozna zauwazyć kilka razy w ciągu dnia :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.04.09 20:16 XXX

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: