eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNowa platforma w + & pakiety w mix+Re: Nowa platforma w + & pakiety w mix+
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowa platforma w + & pakiety w mix+
    Date: Sun, 15 Feb 2009 21:20:08 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <gn9th1$7t1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <gn4t6v$kte$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ccu156.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1234729313 8097 83.30.144.156 (15 Feb 2009
    20:21:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Feb 2009 20:21:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <gn4t6v$kte$1@news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:964295
    [ ukryj nagłówki ]

    Edward Malinowy pisze:
    > Witam.
    > Czy ktoś z użytkowników starego mix+ (najogólniej rzecz ujmując, tego, w
    > którym można aktywować np. pakiet tanie popołudnia nie raz na 30 dni, ale
    > zaraz po wykorzystaniu danego pakietu) działającego na starej platformie
    > (stan konta wyświetlany na ekranie telefonu itp.) przechodził na nową
    > platformę?
    >
    > Jeżeli tak to czy po dokonaniu takiej zmiany nadal miał/ma możliwość
    > kupowania pakietów jeden za drugim, czy też może nabyć kolejny pakiet
    > dopiero po 30 dniach od aktywacji pierwszego pakietu?
    >
    > Jest to dla mnie o tyle istotna rzecz, że jestem zmuszony zmienić telefon.
    > Obecna karta mix+ będzie włożona do aparatu Nokia 1680 Classic.
    > Jeżeli moja wiedza jest poprawna po włożeniu do ww. aparatu karty mix+
    > działającej na starej platformie nie można prowadzić normalnie rozmów gdyż
    > są one zrywane/przerywane, a tym samym użytkownik jest zmuszony przejść na
    > nową platformę aby móc normalnie telefonować/rozmawiać.
    >
    > Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
    >

    Witam, można spokojnie uruchomić nową platformę (sprawdzanie stanu konta
    kodem). Nie zmienia się przy tym taryfy.
    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: