  • 11. Data: 2011-11-26 20:09:44
    Temat: Re: Nowa nawigacja na Androida
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-26 19:42, Waldek Godel wrote:

    > To nie jest klasyczny, tylko najbardziej masakryczny układ.
    > Fajnie jest na autostradzie - czyli tam gdzie nazwy nie są do niczego
    > potrzebne.
    > Na wąskich i krętych osiedlowych uliczkach (czyli tam gdzie nazwy są
    > najważniejsze) robi się MASAKRA.

    Mozesz podac jakas lokalizacje z tak upchanymi ulicami? Przejrzalem
    miejsca gdzie spodziwalem sie problemow ale jest ok.

  • 12. Data: 2011-11-26 20:21:14
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 21:09:44 +0100, atm napisał(a):

    > Mozesz podac jakas lokalizacje z tak upchanymi ulicami? Przejrzalem
    > miejsca gdzie spodziwalem sie problemow ale jest ok.

    15 sekund szukania w Google przypadkowego miejsca:
    http://maps.google.com/maps?q=warszawa&hl=pl&ll=52.0
    75365,21.135485&spn=0.009667,0.021865&hnear=Warszawa
    ,+Mazowieckie,+Polska&t=m&z=16&vpsrc=6
    i już sieczka jest i ciężko odczytać nazwy, a google ma świetne skalowanie
    nazw.
    Teraz dolicz do tego jeszcze perspektywę i już jest masakra. A widziałem o
    wiele bardziej zakręcone miejsca.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 13. Data: 2011-11-26 20:26:56
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-26 21:21, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > nazw.
    > Teraz dolicz do tego jeszcze perspektywę i już jest masakra. A widziałem o

    No wlasnie nie jest tak, ze nazwy sa wyswietlane robaczkowo w
    perspektywie. Wtedy przelacza sie na trojkaciki wskazujace ulice i nazwe
    nad wskaznikiem. Zauwazylem tez, ze w trybie przegladania mapy
    niacisniecie zmiany trybu z 3d na 2d nie zmienia widoku (przynajmniej
    tego nie zauwazylem) a zmienia jedynie sposob wyswietlania nazw w sposob
    wspomniany powyzej.

  • 14. Data: 2011-11-26 20:36:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 21:26:56 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > niacisniecie zmiany trybu z 3d na 2d nie zmienia widoku (przynajmniej
    > tego nie zauwazylem) a zmienia jedynie sposob wyswietlania nazw w sposob

    Możesz gdzieś wrzucić jakiś skrinszot?
    Najlepiej kręte, krótkie drogi z długą nazwą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 15. Data: 2011-11-26 20:40:23
    Od: atm <...@v...pl>

    > Możesz gdzieś wrzucić jakiś skrinszot?
    > Najlepiej kręte, krótkie drogi z długą nazwą.

    Zobilem, zaraz wrzuce to miejsce ktore podlinkowales

  • 16. Data: 2011-11-26 20:55:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-26 21:36, Waldek Godel wrote:

    > Możesz gdzieś wrzucić jakiś skrinszot?
    > Najlepiej kręte, krótkie drogi z długą nazwą.

    Widok 2D podczas przegladania mapy:
    http://img577.imageshack.us/img577/1267/69274136.jpg

    Widok 3D podczas przegladania mapy:
    http://img705.imageshack.us/img705/4779/66707383.jpg

    W pzyblizeniu na zdjeciu ilosc nazw ulic (poza widokiem 3D gdzie mocno
    spada) jest zblizona, jednak po oddaleniu Nokia wygrywa wyswietlajac
    wiecej nazw przy okazji nie robiac smietnika. Nokia tez czytelniej
    wyswietla linie kolejowe, w tradycyjny "papierowy" sposob gdzie w
    Route66 sa wyswietlane jako cienka przerywana kreska. Ogolnie i tak jest
    lepiej niz w CoPilocie, ktory irytowal mnie mala iloscia nazw przy
    jakimkolwiek bardziej "strategicznym" oddaleniu.

  • 17. Data: 2011-11-26 21:11:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 21:55:32 +0100, atm napisał(a):

    > Widok 2D podczas przegladania mapy:
    > http://img577.imageshack.us/img577/1267/69274136.jpg
    >
    > Widok 3D podczas przegladania mapy:
    > http://img705.imageshack.us/img705/4779/66707383.jpg

    No i zobacz jaka masakra - ulica Mieszka jest ustawiona inaczej i
    pokręcona, musisz się dobrze przypatrzeć, żeby odczytać. Siedząc za
    komputerem w domu - pół biedy. Siedząc za kółkiem - nie ma na to czasu i
    jest niebezpieczne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

  • 18. Data: 2011-11-26 21:12:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-11-26 22:11, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > pokręcona, musisz się dobrze przypatrzeć, żeby odczytać. Siedząc za
    > komputerem w domu - pół biedy. Siedząc za kółkiem - nie ma na to czasu i

    Wlasnie o tym wczesniej wspominalem, robaczki masz wyswietlane tylko w
    widoku 2D, ktorego chyba nikt nie uzywa podczas nawigacji.

  • 19. Data: 2011-11-26 21:36:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "atm" napisał:

    > Wlasnie o tym wczesniej wspominalem, robaczki masz wyswietlane
    > tylko w widoku 2D, ktorego chyba nikt nie uzywa podczas nawigacji.

    Bo? Za mały lans?
    Dla ludzi, którzy większość życia za kółkiem spędzili z papierowym atlasem w
    ręku, widok 2D jest bardziej naturalny, zwłaszcza iż widok 3D mają, że tak
    się wyrażę, "w realu". No chyba, że komuś ekran nawigacji zastępuje przednią
    szybę.

    JoteR

  • 20. Data: 2011-11-26 21:51:34
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 22:36:04 +0100, JoteR napisał(a):

    > Bo? Za mały lans?

    Bo na 3D więcej widać co z przodu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"