    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowa nawigacja na Androida
    Date: Sat, 26 Nov 2011 17:11:49 +0100

    On 2011-11-26 09:52, ToMasz wrote:

    > Testuj i pisz. Dobra robota. Jaka cena zakupu? Płatne uaktualnienia? Czy
    > można używać nieaktualnej?
    > ToMasz

    Dzisiaj przejechalem ok 70km uzywajac Route66.
    Pierwsze wrazenia bardzo pozytywne, no i niezle sie usmialem bo polski
    glos kobitki brzmi tak jak obsluga w budce z chinszczyzna ;]]]
    Obawialem sie, ze na sile beda wciskac ten motyw z augmented reality,
    umieszczajac samochod na widoku z kamerki. Na szczescie nawet domyslnie
    jest to wylaczone, choc oczywiscie mozna wlaczyc ikonka dostapna na
    widoku mapy. Jak dla mnie to straszna bzdura poniewaz:
    1. telefon musi byc umieszczony na tyle wysoko, zeby wyswietlal
    odpowiednio droge, czyli mocowanie na desce odpada.
    2. Nie wiem jaki jest tego cel, przeciez wiem gdzie jestem i nie musze
    ogladac wyswietlanego samochodu na tle tego co jest przede mna.

    No ale jak wspomnialem nie trzeba korzystac z tego ficzera.
    W przeciwienstwie do CoPilota, nawigacja w zaden sposob sie nie wylozyla.
    O zakretach i innych zmianach kierunku ostrzega stosownie wczesniej.

    Jeszcze jedno, musze przeprosic wujka Sama z Korei Pd - Samsunga.
    Wieszalem psy na SGS2 za problemy z doladowaniem telefonu podczas
    nawigowania. Okazuje sie, ze to CoPilot ma tak duzy apetyt na prad iz
    rozladowuje urzadzenie. Z Route66 problem calkowicie znika.

    Co do ceny, napisali ze za 65$ mozna miec nawigacje na caly swiat
    lifetime. Wyslalem do nich maila z zapytaniem jak rozumiesc to lifetime,
    czy dotyczy to nieograniczonego czasowo uzytkowania map i programu
    aktualizowanych w ciagu roku, czy tez raz kupujesz i korzystasz z ciagle
    aktualizowanych map do konca zycia. Poczekam na odpowiedz, choc pewnie
    bedzie rozczaroujaca jak znam zycie.