  • Data: 2013-10-08 15:47:47
    Temat: Re: Nowa myszka, co zamiast logitech V450
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mi_ro nabazgrał(a):

    > Doskonała perfekcyjna idealna myszka laser logitech V450
    > http://www.logitech.com/pl-pl/support/4335?osid=14&b
    it=64
    > padła, a dokładnie nanoodbiornik
    > co kupić zamiast tego żeby nie odczuć różnicy?
    > kupiłem jakiś HP x4000 ale to złom bez porównania
    > help

    Jak nie masz gwarancji czyli jest starsza niż 2 lata to do kosza albo szukać
    nano odbirnika.
    Druga opcja to myszki MS serii 4000 są fajne,m dobrze się je trzyma, są
    precyzyjne. NBajlepiej przejdz się do jakiegoś MM czy Sat... i zobacz co ci
    leży dobrze w ręku. Obecnie mam Logi ale miałem MS i wqrw... mnie logi ze
    względu na głośny click klawiszy w MS tego nie było a wziołem logi tylko dla
    tego że nie było na wymianę MS w magazynie.